"¤#"#¤"@£#"# jävla petter hansson, visste de från början, dem skulle klanta te det
Nja vill nog ge domaren skullden tycker vi knappt fick röra Spaniorerna fören det blåstes men inte situationen innan målet då lät han det gå, sen ärligt så va spaniorerna bättre helt klart
Senast redigerat av cool blue (14 juni 2008)
Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
ska jag vara ärlig så tycker jag svenska fotbolls landslaget är ett jäävla skämt...ska det hända nåt med laget behövs nytt tänkt och inte en jävla kärring till tränare..han har varit 11 år som förbundskapten och i mina ögon inte gjort ett skit...tycker det är dags för dig att gå hem och lägga dig nu lagerbäck..
vet att man inte ska skyla på domaren men fy fan alltså...sämsta jääälva domaren jag sett...skulle inte förvåna mig om han dömer div 6 fotboll i vanliga fall ! finner fan inga mer ord hur jävla arg och besviken man blir på detta EM och dess Domare !!
vet att man inte ska skyla på domaren men fy fan alltså...sämsta jääälva domaren jag sett...skulle inte förvåna mig om han dömer div 6 fotboll i vanliga fall ! finner fan inga mer ord hur jävla arg och besviken man blir på detta EM och dess Domare !!
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!