BAE skrev:
ZamiX skrev:
BAE skrev:
Sen måste du koppla plus och minus rätt annars lyser de inte!
// Tommy
Naaaaheeee

haha sorry, var bara tvungen
Tro mig grabben såna enkla misstag är inte ovanligt...

De flesta kanske tror att det sitter nån vanlig lampa i "ringarna" men det är oftast LED som måste kopplas polaritetiskt rätt..
// Tommy
Hehe okejdå, visst de misstaget har man väll gjort några gånger att sätta dom till fel poler..

Men de lät så roligt bara

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!