3722
Sök

Kan man få tag på JBR/Borås längre?

(none)
1 725 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Undrar om någon vet om man kan få tag på
JBR som fanns i Borås innan?

Måste verkligen få tag på dom.

Tack på förhand!

//J

--Lev i går som det vore i morgon--

5 852 Inlägg
18 juni 2008
#2
TRoligen inte då dem lagt ner men du har ju bilradiohuset i borås annars smile

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

(none)
1 725 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
#3
Vet att de har gjort de!!Har hört att de fortfarande finns med håller inte på med billjud. Så undrar om någon vet var? Det är Dom jag måste ha tag på...
Senast redigerat av Braather (18 juni 2008)

--Lev i går som det vore i morgon--

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
18 juni 2008
#4
Prova e-maila dem genom deras användarsida

Ägaren/butikschefen  http://www.garaget.org/kransvik

En anställd- http://www.garaget.org/Slejpner

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

(none)
1 725 Inlägg
18 juni 2008
Trådstartare
#5
Jo, såg dom. Men de var inte inne i går direkt. Det är brådis! Tackar i alla fall för tipset.

//J

--Lev i går som det vore i morgon--

1 634 Inlägg
19 juni 2008
#6
Dom kursade väl. Så om du behöver reklamera blir det nog svårt sad Men i sådana fall kan man ju vända sig till importören av märket det handlar om.

Mvh Andreas
Senast redigerat av andreas_gbg_ (19 juni 2008)

Numera Saab 9-5 Aero -00

793 Inlägg
19 juni 2008
#7
Johan, butikschefen jobbar på creatix i gbg, ring dem.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

198 Inlägg
24 juli 2008
#8
Bara en notis, JB Radio AB lever kvar som bolag, Racesport ligger under detta paraply, butiken är nedlagd (JBR). Nedläggningen var planerad sedan ungefär två år tillbaka, och berodde inte på konkurs, utan kommande lågkonjunktur och en inom tid svikande marknad. Delvis var det mitt beslut (hoppas ni inte är arga) då arbetstider om man har en lokal i Knalleland är pest och pina, öppet 10-19 samtliga vardagar året runt, 10-17 lördagar och 11-17 söndagar.

Jag jobbar för tillfället på Creatix.se, börjar om ett par veckor som säljare på Alpine. (för er som är intresserade) kommer säkert träffa på er på mässor runt om i landet. Har ni frågor eller undringar angående garantier och dyl. från JBR, kontakta Racesport via mail info@racesport.se , eller skriv till mig här på garaget så svarar jag i mån om tid.
Senast redigerat av kransvik (24 juli 2008)

Nu finns Alpine på Facebook!
www.facebook.com/AlpineSweden


Sök