Vänster styrd r34? vad e det med er folk som bara ooohhh nej fan post bil HA HA!!, ni vet att skylines inte gjordes med ratten på den så kallade rätta sidan??????? bara så ni vet asså! ska ni ha ratten på rätt sida så kan ni alltid bygga om själv om ni tycker det e sååå svårt att sitta på höger sidan, ELLER köpa nya gtrn! your choice!
va är de me dig?? ogillar du folk som kallar din bil för postbil? skulle hemskt gärna ha en högerstyrd r34 men varför tror du jag skrev VÄNSTER STYRD för?? för att jag inte fattar att dom bara gjordes höger styrda eller? för nått år sen såg jag en röd/svart vänster styrd R34:a på blocket den va ombygd av en firma i tyskland och ja jag skulle vilja ha en VÄNSTER STYRD R34!..
haha nej postbil vet jag väl inte om jag tar illa upp men finns så många personer som inte ens vet något om bilarna och sprutar ut den den ena kommentaren efter den andra och antog att du var en av dom... MEN anser fortfarande att kan du inte hantera att sitta på högersidan o köra så får du nog nöja den me volvos "värsting"
MEN anser fortfarande att kan du inte hantera att sitta på högersidan o köra så får du nog nöja den me volvos "värsting"
vem har påståt att jag inte kan hantera att sitta på högrasidan? (förutom du då) jag sa att en vänsterstyrd R34:a (ovanlig om du fattat de då) va bland mina dröm bilar, och vadå volvo "värsting" bara för att jag tar med familjen och vill ha en diskret bil som spöar din HÖGERSTYRDA postbil?
(inget ont mot dom som kör högerstyrt men kenny_omogen borde ha sig ett appskratt rätt i ansiktet)
Ironiskt, vet vars det står en i fint skick, dock så ska ägaren inte sälja den tyvärr.
Bland annat så har han en 1979'as Saloon Camaro, alltså racing prototyp liggandes, samt en äkta 427 ZL1 hel aluminium V8'a från 69' som är värd multum.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.