Va ett tag sedan man uppdaterade här. Som ni vet är jag i behov av en kombi. Bilen ligger ute på annons men jag har enbart fått skambud, så har jag inte fått ett vettigt bud om några dagar behåller jag den och leker ett tag till
Långfredagen spenderade man nere i Jönköping och Elmia. Mycket trevligt som vanligt. Men måste säga att det var lite glesare mellan bilarna i år. Inte lika trångt. Tycker också det var dåligt med gratis prover i år, eller kanske bara var jag som missade det? Hade inte ens med mig en broschyr hem i år

Dåligt. Men sammanfattningsvis så var det toppen som alltid

Längtar redan tills nästa påsk. Höjdpunkter:
* Paint Worx 8 Ball. Mycket trevliga bilar och Paul likaså.
Nya versioen av General Lee. Mycket läcker* Adrian-stylings Saab 9-5. Den såg mycke mycke bättre ur i verkligheten.
Adrians mycket läckre 9-5a.* Wempas Volvo 740. Äntligen fick man se den. Fick tyvärr ingen bra bild på den.
* Guldagers snygga Volvo FH. Lastbilsnörd som man är

Inte på denna heller tyvärr. Bara en bild bakifrån.
Guldagers snygga FHBlev lite roliga inköp för min del på mässan

En JBL Power P1222 och lite Nos dricka

Tror den basen kommer göra sig fint i bilen om jag ska ha kvar den. Kommer då att tona rutorna på den och byta ut huvudenheten mot en "vanlig" stereo med mp3 och få ett fack över/under stereon. Borde väl inte vara några problem mot org. steg och nya steget då?
Maffig 
Fet
Kommer pumpa fint