Holmqvist 9-5 Aero

Derbi
26 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Fick idag ett litet paket på posten. Undrar vad det kan vara wink Någon gissning?

Borde få avgassystemet på torsdag. Bara det kommer innan helgen så är jag nöjd så jag kan montera det big_smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/7574/554225_r505kd.jpg
Vad tror ni detta är? tongue

Aerocombi Xenoholic
26 januari 2009 · 2 559 Inlägg

Derbi skrev:
Fick idag ett litet paket på posten. Undrar vad det kan vara wink Någon gissning?

Borde få avgassystemet på torsdag. Bara det kommer innan helgen så är jag nöjd så jag kan montera det big_smile


http://www1.garaget.org/gallery/archive/7574/554225_r505kd.jpg
Vad tror ni detta är? tongue

Det kan väl aldrig vara ett par skärmblinkers? big_smile
vann jag nåt nu? big_smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Derbi
26 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Jo för det kan det visst vara wink Dessvärre är priserna slut tongue Det du däremot kan få är en titt på hur blinkersen ser ut smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/7574/554286_pbzn6i.jpg
Så ser dom ut smile Inte världens bästa bild dock

Saab-Fredde
26 januari 2009 · 285 Inlägg

Snygga, har likadana själv smile

Derbi skrev:
Jo för det kan det visst vara wink Dessvärre är priserna slut tongue Det du däremot kan få är en titt på hur blinkersen ser ut smile


http://www1.garaget.org/gallery/archive/7574/554286_pbzn6i.jpg
Så ser dom ut smile Inte världens bästa bild dock

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Derbi
26 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Får gratulera till ett bra val smile Hehe. Sitter det två kontakter till org. blinken eller sitter det en?

Aerocombi Xenoholic
26 januari 2009 · 2 559 Inlägg

Enda gången man har rätt o då finns det inga priser sad

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Derbi
26 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Hehe det kan inte alltid vara rättvist smile Du får trösta dig med att du har en snygg bil big_smile

Aerocombi Xenoholic
26 januari 2009 · 2 559 Inlägg

Derbi skrev:
Hehe det kan inte alltid vara rättvist smile Du får trösta dig med att du har en snygg bil big_smile

Ok, tackar (lyfter på hatten) smile

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Subaru Forester 2.5 XT "Mörkrädd" (2006)
Saab 9-5 AERO "THE RUBY" (2000)
Saab 9-3 SE "-Autotech killer-" (1999)
Derbi
27 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Inget du behöver skämas för wink

Derbi
29 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Jag fick nyss en avi med posten. Vikt 19.9kg. Vad kan detta vara för roligt tror ni? wink

Braather (none)
29 januari 2009 · 1 725 Inlägg

Ser nice ut mannen! Ska bara Varna dig för de blinkers du köpt där. De är väldigt dålig lödning på dom. Så var rädd om kablarna så du inte böjer i dom för mycket. Jag hade sådana blinkers på min förra 9-3:a som krångla till förbannelse. Jag skicka tillbaka dom å fick nya..men hade samma problem ändå. Så jag lödde om lite.

Det är sjukt fina då de blinkar smile

--Lev i går som det vore i morgon--
Derbi
29 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Tackar smile Jaså det va ju inte bra sad Får vara försiktig med dom då helt enkelt tongue Hehe. Men sen när du lödde lite så funka dom fint eller?

n0sferatu
29 januari 2009 · 194 Inlägg

Braather skrev:
Ser nice ut mannen! Ska bara Varna dig för de blinkers du köpt där. De är väldigt dålig lödning på dom. Så var rädd om kablarna så du inte böjer i dom för mycket. Jag hade sådana blinkers på min förra 9-3:a som krångla till förbannelse. Jag skicka tillbaka dom å fick nya..men hade samma problem ändå. Så jag lödde om lite.

Det är sjukt fina då de blinkar smile

Också haft sånna, 2ggr. Aldrig haft problem med dom dock!



Bilen blir riktigt nice! smile

Derbi
29 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Delade meningar om dom alltså smile Beror kanske på vart man har köpt dom? Får hoppas att mina funkar utan problem smile

Braather (none)
29 januari 2009 · 1 725 Inlägg

Jag hade säkert otur med mina...Men men, alltid bra att dela med sig.

Kommer som sagt bli sjukt nice.

Inget nytt med din bakspoiler? har du grunnat mer på den?

--Lev i går som det vore i morgon--
n0sferatu
29 januari 2009 · 194 Inlägg

Derbi skrev:
Delade meningar om dom alltså smile Beror kanske på vart man har köpt dom? Får hoppas att mina funkar utan problem smile

Köpte mina på laitis båda gångerna! Fast här har dom slutat ta in dom nu. Ska beställa såna till 9-5an med, har fula vita blinkers på nu! Men gillar verkligen dom där!

Derbi
29 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Man kan inte alltid ha tur med allt tyvärr. Tror också att det kommer bli bra med dessa smile Nej jag har inte funderat mer på det utan det blir längre fram isf. Kommer montera blinkers och avgassystemet på lördag sen får bilen va så ett tag tills jag hittar ett jobb.

Okej jag köpte mina på Creatix. Vet inte vad man ska kalla färgen jag har på mina nu tongue Typ grå hehe.

666_Beast
29 januari 2009 · 1 863 Inlägg

Så det blev BSR iallafall? Bra val, du kommer inte bli missnöjd.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
krutmats
29 januari 2009 · 1 892 Inlägg

Halloj, ja dina skärmblnkers kommer absolut passa perfekt!!!  Och BSR låter som ett bra val!!!
Ska du nog bli nöjd med tongue hoppas jag big_smile
trevlig helg Mvh/Mats

Derbi
30 januari 2009 · 1 531 Inlägg

Ja det fick bli BSR till slut smile Va bäst pris på det plus att jag inte vill att bilen ska låta som en gammal 240 big_smile Skämt å sido.

Håller med dig Mats, skärmblinkersen kommer passa grymt big_smile Ska montera allt imorn, får se hur det går tongue Hehe. Så imorn kommer det fler bilder smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/7574/557011_baaj8a.jpg
Stort och tungt hehe big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang