Värsta BAK FYLLAN?

cool blue Åkeri ägare
22 juni 2008 · 226 Inlägg

Nä inte jag hmm ska jobba nu men finns säkert en hel del där ute som har:D vad är bästa knepet för att bli av med bakfyllan eller i alla fall lindra den wink

Mvh: Cool blue

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
FireTraXX DFFL
22 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Drick vatten INNAN du går och lägger dig.

Bakfylla är ett tecken på okunskap. big_smile

Senast redigerat av FireTraXX (22 juni 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
gamlingen
22 juni 2008 · 5 198 Inlägg

WORD....
Sluta drick när man fått nog, cool

Lindahl-
22 juni 2008 · 151 Inlägg

Ät en banan med kaviar på, det lindrar jäkligt bra!

FireTraXX DFFL
22 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Lindahl- skrev:
Ät en banan med kaviar på, det lindrar jäkligt bra!

Inte så konstigt, man spyr ju garanterat upp allt i magsäcken. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Roundcube
22 juni 2008 · 801 Inlägg

nyktra till innan du lägger dig. det funkar

Brandis Diktator
22 juni 2008 · 968 Inlägg

drick inte mörk öl, eller annat som är mörkt för den delen heller, det gör så kroppen lättare får baksmälla.

annars, vatten och en alvedon innan jag hoppar i säng är perfekt som fan, har aldrig haft baksmälla, därimot bakismage, men det är väl knappast något som det finns botemedel mot

Kesler
22 juni 2008 · 3 650 Inlägg

Alvedon lr andra värktabletter är inte bra att ta, då levern får arbeta dubbelt så fort, så skippa värktabletterna.

som någon här redan skrev :Det bästa är att nyktra till innan man går och lägger sig

Senast redigerat av Kesler (22 juni 2008)

Brandis Diktator
22 juni 2008 · 968 Inlägg

Kesler skrev:
Alvedon lr andra värktabletter är inte bra att ta, då levern får arbeta dubbelt så fort, så skippa värktabletterna.

som någon här redan skrev :Det bästa är att nyktra till innan man går och lägger sig

har du en ful fungerande lever så borde det väl inte vara ett problem? jag utgick ifrån att man söp på fin helger, inte hårddankad alkis med lever nere i arslet tongue

för övrigt vet jag inte riktigt om jag ska tro på det där med lever, jag har aldrig hört någon läkare klagat på sånt tidigare, senast i torsdag så fick jag order av en läkare att ta en alvedon gå hem och lägga mig komma tillbaks nästa dag

Maizer
22 juni 2008 ·

Jag dricker alltid en jävla massa vatten innan jag går och lägger mig, jag är aldrig bakis. Som sagt, bakfylla är tecken på okunskap. Alternativt för dåligt med erfarenhet.

Johankocken
22 juni 2008 · 529 Inlägg

brukar dricka ett stort Glas Mjölk innan jag lägger mej dämpar fyllan man känner sej ganska bra igen morgonen där på.. 

Annars Vila Alvedon dricka vatten smile

Men för min del i år gick runt med 10 timmars huvudvärk tongue

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
Mr_EmCom Med.lem
22 juni 2008 · 3 759 Inlägg



Nån som slår den här killen?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Mollllgan
22 juni 2008 ·

Mr_EmCom skrev:



Nån som slår den här killen?

lollollollollollollollollol fy fa- va bra kille stenskönsmile

lingua
22 juni 2008 · 2 271 Inlägg

Jag som har barn och blir väckt oavsett när man kommer i säng har en fördel! Oftast är man nästan fortfarande dragen när man vaknar och mår därför inte dåligt.
På det äter jag gott och dricker massor, sen är det dags för middagsvila så är allt bra.big_smile

Men andra ord,
1. Ställ klockan
2. Ring pizzaexpress (levern vill ha fett för att förbränna alkohol )
3. ät
4. Gå och lägg dig igen.wink

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
prodrive Avstängd
22 juni 2008 · 962 Inlägg

Ge fan i att dricka dig full smile

gamlingen
22 juni 2008 · 5 198 Inlägg

Mr_EmCom skrev:



Nån som slår den här killen?

Men.... varför spela in sej själv å lägga ut... roll

VolvoHanna
22 juni 2008 · 373 Inlägg

drick coca cola!

Waho Allmänt Jobbig
22 juni 2008 · 1 200 Inlägg

Två alvedon occh ett glas vatten, funkar finfint! smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
red daddy
22 juni 2008 ·

Brukar alltid dricka minst 3 stora glas vatten innan sängen OCH sen när jag ligger där så har jag ena benet (foten) i golvet... Alltså fotsulan mot golvet. Har hört att man "lurar" balanssinnet då. Och de stämmer faan, då slutar de snurra i skallen. smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
23 juni 2008 · 5 753 Inlägg

har sån tur att jag blir typ alldrig bakis,kan hända nån enstaka gång ibland att jag blir lite lätt bakis men det är inte ofta smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang