-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Det är precis som torpis säger, allt kommer att vara som vanligt. Det som skulle kunna få ju bränsleförbruknings delen att visa fel är om du byter till större spridare. För att färddatorn räknar ju på hur mycket original spridarna flödar.
Hade varit kul att få färddatorn att fungera med större spridare.
Datorn räknar förmodligen på spridartiderna som blir kortare med större spridare... det är ju inte värre än att man själv lägger till den procentsats som spridarna är större
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
så den drar (som jag kör) 13.5l i stan och 9,2l land.. så de stämmer med mina 300hk+ så den räknar ej med sina orginala 225hk..?
Hela din motor är ju exakt samma som innan så den kommer dra precis samma som innan...
jag tänkte för att i instruktionsboken står de att den drar 16.6l stad..? men nu efter chippning drar dej ej över 14l stad? därför tänkte jag om den räknar rätt eller om den räknar med mina 225hk som orginal..