Kajlie skrev:
FireTraXX skrev:
Kajlie skrev:
Om ni tycker det e så högt ljud hur går det då när ni är på krogen eller nått uteställe spräng era trumhinnor då lr ?
Min polare har en första gen 360 och har du normal volym på tv'n så hör du inte boxen.
Fattar inte hur alla xbox hatare kan hänga upp sig så jävligt på en liten fläkt.
Det är skillnad på att t.ex. titta på film (Som är vad jag oftast gör på min PS3) än att vara ute på krogen.
T.ex. så spelar jag Tiësto Copenhagen på Blu-Ray just nu (Den som gick på tv:n i filmen) och jag hade inte ens hört sorlet på krogen i den volymen jag spelar just nu.
Men när man tittar på vanlig film eller spelar spel så har man "normal" volym och då hörs jävlar i det fläkten från 360.
Men man köper väl inte en 360/PS3 för att titta på film ?

Mja kanske blu-ray på ps3 då
Man köper väl den i första hand för att spela ?

"Men när man tittar på vanlig film
eller spelar spel så har man "normal" volym och då hörs jävlar i det fläkten från 360."
EDIT:
Och jag köpte min PS3 mest för filmtittandets skull, även om spela är skitskoj så är film roligare.
Senast redigerat av FireTraXX (25 juni 2008)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.