Vad önskar du dig?

Tomten Tomten
25 juni 2008 · 1 065 Inlägg

Vad önskar du dig?

Då tänker jag inte på. Att bli rik. Kung. Massa snygga brudar, Ny bil osv.

Något som ligger dig nära ditt hjärta.. Typ Bli frisk. Att huset som jag bor i blir renoverat.

Sen varför ni önskar det?

Tror ni fattar.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
FireTraXX DFFL
25 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Att få sålt min bil.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lardi SQ
25 juni 2008 · 1 343 Inlägg

Som sagt blir frisk.. pajjat en disk i ryggen å de har gått snart 3 månader, dom sa att de skulle försvinna på en.. har ständigt ont i ryggen och kan varken böja mej eller lyfta saker.. allt gör förbannat ont..

ja orsak.. slippa smärtan?

Ljudnörd!
Tomten Tomten
25 juni 2008 · 1 065 Inlägg

Märker att jag inte är den ända meed sjukdomaar eller skada.

Skulle Ge mycket för att slippa min ryggskada ssom jag haft sen jag vart till.
Jag har inte haft ont när jag var mindre men nu när man börjar bli "vuxen" så känns det kan jag lova.
Sen har man helt fel jobb som inte passar min rygg men vad gör man när det inte kryllar av jobb.
Kunna andas normalt igen. Hoppas dom får nån ordning på min andning igen.

Sämsta är att när man har en skada eller sjukdom så får man massa andra skitsaker på köpet. I mitt fall andningen.  Lungor som ligger i kläm.
Orsak: Slippa ha ont och få vara mera normalt

Senast redigerat av Tomten (25 juni 2008)

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
Daaze Rent A Retard !
25 juni 2008 · 674 Inlägg

skulle vilja gå igen...

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
FireTraXX DFFL
25 juni 2008 · 9 020 Inlägg

Skulle iofs. vilja få rätt på ryggen igen.
Ungefär som att få en isbit rakt mellan kotorna när jag anstränger mig.

Bara för att jag skulle köra som en dåre...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
decib3L Körv
25 juni 2008 · 3 535 Inlägg

URC skrev:
Vart svårt sjuk i 5år nu.
Hade tveklöst bytt bort allt jag äger och har för att bli frisk igen sad

Vad har du för sjukdom? sad


Jag skulle vilja få ordning på min ekonomi och kunna leva bra varje månadsslut tongue

Truckdriving Man
Skaune
25 juni 2008 ·

Lardi skrev:
Som sagt blir frisk.. pajjat en disk i ryggen å de har gått snart 3 månader, dom sa att de skulle försvinna på en.. har ständigt ont i ryggen och kan varken böja mej eller lyfta saker.. allt gör förbannat ont..

ja orsak.. slippa smärtan?

Jag vet hur det känns, jag har haft det så i 8 månader, och lär väl ha det i ett halvår till iaf. Dock har jag inte diskbråck utan fördärvat musklerna o hela ryggen. Men jag tröstar mig med att få magkatarr o riktiga förkylningar kombinerat med andra sjukdomar samtidigt, de e helt sant, jag har haft allt o lite till den senaste tiden, o de har hjälpt mig faktiskt. Den ena sjukdomen/skadan e värra en den andra o så slipper jag tänka på min rygg hela tiden, men jag kan bara skratta åt det, 25 år o funktionshindrad i 8 månader, kan inte köra lastbil längre eller nått. Så jag hade oxå velat bli frisk o kunna jobba!

Phaetoon
25 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Jag skulle vilja bli kvitt mina sjukdomar, helst av allt skulle jag vilja bli av med diabetesen så att jag kan träna hårt igen. Sen så skulle jag vilja ha lite mer pengar att röra mig med, så att jag kan bli lite friare än jag är nu.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Emelie_244
25 juni 2008 · 375 Inlägg

Att mina ögon blir bra igen..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/76814/382637_qimx8i.jpg
Så här ser dem ut..

Volvo S40 (2008)
Skaune
25 juni 2008 ·

Emelie_244 skrev:
Att mina ögon blir bra igen..

http://www1.garaget.org/gallery/archive/76814/382637_qimx8i.jpg
Så här ser dem ut..

Tänkte lägga till min ögoninflammation i mitt inlägg, men de känns som om jag inte vill klaga över det helt plötsligt....

Emelie_244
25 juni 2008 · 375 Inlägg

Axor skrev:

Emelie_244 skrev:
Att mina ögon blir bra igen..

http://www1.garaget.org/gallery/archive/76814/382637_qimx8i.jpg
Så här ser dem ut..

Tänkte lägga till min ögoninflammation i mitt inlägg, men de känns som om jag inte vill klaga över det helt plötsligt....

Vill du så är det klart att du ska göra de.

Volvo S40 (2008)
Lardi SQ
25 juni 2008 · 1 343 Inlägg

Axor skrev:

Lardi skrev:
Som sagt blir frisk.. pajjat en disk i ryggen å de har gått snart 3 månader, dom sa att de skulle försvinna på en.. har ständigt ont i ryggen och kan varken böja mej eller lyfta saker.. allt gör förbannat ont..

ja orsak.. slippa smärtan?

Jag vet hur det känns, jag har haft det så i 8 månader, och lär väl ha det i ett halvår till iaf. Dock har jag inte diskbråck utan fördärvat musklerna o hela ryggen. Men jag tröstar mig med att få magkatarr o riktiga förkylningar kombinerat med andra sjukdomar samtidigt, de e helt sant, jag har haft allt o lite till den senaste tiden, o de har hjälpt mig faktiskt. Den ena sjukdomen/skadan e värra en den andra o så slipper jag tänka på min rygg hela tiden, men jag kan bara skratta åt det, 25 år o funktionshindrad i 8 månader, kan inte köra lastbil längre eller nått. Så jag hade oxå velat bli frisk o kunna jobba!

ja höll på få diskbråck tror dom för ja hade akpligt mkt strålningar ner i vänster benet hela vägen ut i foten...
jo sen ja låg inne i halva lumpen å åkte på körtelfeber i ÖVER 6månader (blev utskriven mot min vilja) så har de bara fortsatt, efter ja blev frisk från de så fick ja bältros, mkt ont i ryggen då med, de försvann efter 3vekor.. sen jobba ja i 3 månader kanske å fick detta.. haft de ett tag nu..
va ute å sprang igår för första gången på 3 månader, (order av läkarn för att testa?  ehh?)  ja de va de värsta ja varit med om typ.. låg sängliggandes hela kvällen igår typ alternativ sitta upp med stöd för ryggen med ett brett bälte som håller en rak.. 
så iom detta så har ja pajjat mkt muskler i ryggen, vänstersidan är helt fördärvad, har ingen ork alls...

20 bast å helt kass i kroppen.. skoj..

Ljudnörd!
Skaune
25 juni 2008 ·

Lardi skrev:

Axor skrev:

Lardi skrev:
Som sagt blir frisk.. pajjat en disk i ryggen å de har gått snart 3 månader, dom sa att de skulle försvinna på en.. har ständigt ont i ryggen och kan varken böja mej eller lyfta saker.. allt gör förbannat ont..

ja orsak.. slippa smärtan?

Jag vet hur det känns, jag har haft det så i 8 månader, och lär väl ha det i ett halvår till iaf. Dock har jag inte diskbråck utan fördärvat musklerna o hela ryggen. Men jag tröstar mig med att få magkatarr o riktiga förkylningar kombinerat med andra sjukdomar samtidigt, de e helt sant, jag har haft allt o lite till den senaste tiden, o de har hjälpt mig faktiskt. Den ena sjukdomen/skadan e värra en den andra o så slipper jag tänka på min rygg hela tiden, men jag kan bara skratta åt det, 25 år o funktionshindrad i 8 månader, kan inte köra lastbil längre eller nått. Så jag hade oxå velat bli frisk o kunna jobba!

ja höll på få diskbråck tror dom för ja hade akpligt mkt strålningar ner i vänster benet hela vägen ut i foten...
jo sen ja låg inne i halva lumpen å åkte på körtelfeber i ÖVER 6månader (blev utskriven mot min vilja) så har de bara fortsatt, efter ja blev frisk från de så fick ja bältros, mkt ont i ryggen då med, de försvann efter 3vekor.. sen jobba ja i 3 månader kanske å fick detta.. haft de ett tag nu..
va ute å sprang igår för första gången på 3 månader, (order av läkarn för att testa?  ehh?)  ja de va de värsta ja varit med om typ.. låg sängliggandes hela kvällen igår typ alternativ sitta upp med stöd för ryggen med ett brett bälte som håller en rak.. 
så iom detta så har ja pajjat mkt muskler i ryggen, vänstersidan är helt fördärvad, har ingen ork alls...

20 bast å helt kass i kroppen.. skoj..

Borde kanske starta en sida för svenska folket typ ryggvärk.se, där man kan beklaga sig o diskutera sina ryggproblem dagarna i ända? nej skämt o sido, jag vet precis hur det känns, det kan låta sjukt men de e faktiskt skönt o höra att man inte e ensammen med problemen, även om man önskar att ingen annan ska behöva lida av sådanthär!

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 juni 2008 · 5 753 Inlägg

har lite lättare problem med ryggen efter en bil olycka, inte alls kul när man anstränger sig eller ska lyfta saker med mera, sen är näst intill alla mina leder i kroppen helt slut också... men är väll bara leva med skiten hmm

Senast redigerat av _Glenne_ (25 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
lollo
25 juni 2008 · 596 Inlägg

bli helt återställd i nacken igen vill ja bli efter att fått en whiplash skada av en trafikolycka som hände sep 2007..

krutmats
25 juni 2008 · 1 892 Inlägg

Efter det jag läst hittills så vill jag inte önska mig något annat liv, jag önskar hellre att alla ni som har det värre får det bra istället! 
Mvh/ mats

Sushikocken Sleeper
25 juni 2008 · 3 084 Inlägg

Att jag tappar min jävla otur! det önskar jag mig väldigt mycket :F

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mulleri
25 juni 2008 · 508 Inlägg

fredag!!

bollen1986
25 juni 2008 · 3 714 Inlägg

önskar mig att bli fri från min diabetes.....j***a skitsjukdom

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang