4320
Sök

En bild (Av Maizer)

Maizer
25 juni 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/12835/15272/12835-76728.jpg
Har länge haft den här bilden i mitt galleri. Jag anser dock att den inte fått den uppmärksamhet den förtjänar.

Så ni kan väl titta på den en stund.

fixat
Senast redigerat av Maizer (25 juni 2008)

2 079 Inlägg
25 juni 2008
hahahahahaha, såja, nu går den å se, jadu majs, det var ju en fin bild smile
Senast redigerat av Mackanol (25 juni 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 juni 2008
Vad är det på bilden då?

EDIT: Ahaaa... Snyggt. smile
Senast redigerat av Irmscher Vectra (25 juni 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Meister
6 763 Inlägg
4 554 Inlägg
2 079 Inlägg
25 juni 2008
film å foto avdelningen nästa!

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Maizer
25 juni 2008
Trådstartare
Nej, denna tycker jag passar bättre i offtopic. Jag vill ju gärna låta så många som möjligt se denna skönhet.
Kan säkert fixa den som tavla också, buda på som fan!

2 079 Inlägg
25 juni 2008
fyfan tavla, kan man få den så att den täcker typ en sida av huset, typ 12 meter lång och 8 meter hög? självklart med färdigskurna skottgluggar som man kan öppna å skjuta mot regeringsstyrkorna när de kommer.....

Maizer
25 juni 2008
Trådstartare
Ja det går förmodligen, tror inte alls den blir pixlig!
Ja jag går i samma tankar, gäller att börja förbereda sig för Ryssen.

2 079 Inlägg
25 juni 2008
jo, men du vet lite pixlar gör inget, blir kanske som en slags kamouflage då och för mig som bor i skogen så är det bara bra, ryssen har redan kommit men jag och mina mannar gör allt för att hålla dom tillbaka.....

2 079 Inlägg
25 juni 2008
tog förresten en bild idag, två utav mina blodtörstiga vakthundar leker av sig lite......... de har inte fått tag på några kommunister på ett par dar, då blir de lätt lite rastlösa
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/382388_pn8ty6.jpg
Senast redigerat av Mackanol (25 juni 2008)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 juni 2008
Det där är väl snarare två blodkatter som skulle kunna sätta skräck i själen på även den modigaste man ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Meister
6 763 Inlägg
25 juni 2008
Mackanol skrev:
tog förresten en bild idag, två utav mina blodtörstiga vakthundar leker av sig lite......... de har inte fått tag på några kommunister på ett par dar, då blir de lätt lite rastlösa
http://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/382388_pn8ty6.jpg

Äntligen en ordentlig bild!

2 079 Inlägg
25 juni 2008
TBOC_Razor skrev:
Det där är väl snarare två blodkatter som skulle kunna sätta skräck i själen på även den modigaste man ??

det där är blodhundar, det ser väl alla, köpte dom av en kille på blocket, han hade tillochmed gjort ett eget intyg på att det var blodhundar, han brukade kedja fast dom å reta dom med en bild på lars ohly sa han, hahaha, ni ska se vad de blir arga när dom ser honom på tv m.m

1 703 Inlägg
N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
25 juni 2008
henkebenke skrev:
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 4esya9.jpg
Tänker fan inte va sämre jag wink

Hahahahahahaha! Nja Maizers fina bild på fiskesnipan va nog strået vassare. Men roststyling är ju rätt vasst de å! tongue
Senast redigerat av TenZer (25 juni 2008)

Rock'n Roll

Muttley
25 juni 2008
Trådstartare
förlåt smile jag slår tillbaka så maizer får lite kritik med... men vad fan finns de att ge för uppmärksamhet på din bild? du kritiserar andras bildtrådar så du får tillbaka.

Maizer
25 juni 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
förlåt smile jag slår tillbaka så maizer får lite kritik med... men vad fan finns de att ge för uppmärksamhet på din bild? du kritiserar andras bildtrådar så du får tillbaka.

Du är lika smart som vanligt du.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
25 juni 2008
Mackanol skrev:
TBOC_Razor skrev:

det där är blodhundar, det ser väl alla, köpte dom av en kille på blocket, han hade tillochmed gjort ett eget intyg på att det var blodhundar, han brukade kedja fast dom å reta dom med en bild på lars ohly sa han, hahaha, ni ska se vad de blir arga när dom ser honom på tv m.m

lol!!! Reagerar dom inte på reinfelt?

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök