27 juni 2008
Trådstartare
denna frågan har säkerts ställts många gånger!
Men hur är det när man tar ut baksätet i min volvo 244? måste man om registrera den isf? för den är ju reggad för 5 personer.
Men jag vill inte ha det det tar för mkt plats för mitt ljudbygge!
tacksam för alla positiva svar!
Burn Rubber Not Your Soul