Inför: Västerviksträffen 19 juli 2008 kl. 10.00

dekagon IT-arkitekt
29 juni 2008 · 36 Inlägg

Västerviksträffen 2008 genomförs 19 juli, vi öppnar träffen klockan 10.00
För mer information om träffen, hålltider, vägbeskrivningar, bilder från tidigare år m.m.
se http://vastervikstraffen.se

Väl mött!
//Daniel Karlsson, Joakim Borum, Daniel Pettersson samt Turbo Performance Club
Arrangörer Västerviksträffen

Senast redigerat av WeDo (29 juni 2008)

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
WeDo
29 juni 2008 · 3 390 Inlägg

Tänk på rubriken nästa gång.

Ändrar så det blir rätt

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
birka76 BASS GLAD
15 juli 2008 · 1 381 Inlägg

dåligt drag i denna tråd allså ... inte många dagar kvar nu ...

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom
Volvo 940 LITEN TURBO "Röda faran med briljant lack" (1991)
Volvo 945 Turbo "De vita skåpet .." (1996)
Volvo 944 "Gråing" (1998)
johan-s70-t5
15 juli 2008 · 299 Inlägg

Ruskigt dåligt drag inga som ska dit eller???????ja å ett par till hade tänkt komma iaf åker från örebro på fredagen......nån mer som ska sova på campingen??

FLindgren
15 juli 2008 · 5 089 Inlägg

Får jag fatt i pengar så ska jag försöka ta mig dit, och att vädret ska bli bra(hatar att åka så långt för att se regn i en annan stad), får se frammåt helgen hur det blir wink

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
dekagon IT-arkitekt
15 juli 2008 · 36 Inlägg

Dåligt drag behöver ni inte vara oroliga för att det blir. Vi tror på många fler besökare än tidigare år (då har vi legat på ca 140 utställande bilar). I år har vi dock fixat mycket mer, fler priser, fler tävlingar, chans att vinna även på inträdesbiljetten, mycket mer att hitta på runt omkring träffen, fler utställande företag som demonstrerar produkter, ljudtävlingar, försäljning av bilstereo och högtalare osv. osv.

//Daniel Karlsson
arrangör Västerviksträffen

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
Klaesson
16 juli 2008 · 399 Inlägg

Ja håller på att planera för fullt inför lördag just nu. jobbar på att vi ska bli ett gäng som åker. Så ja hoppas det blir av big_smile

VOLVO for life
Pontus81
16 juli 2008 · 121 Inlägg

Det kostar ju 50 kr per bil för tpc-medlemmar. Men för oss andra som åker med i bilen ere gratis då som innan?

forzasteken
17 juli 2008 · 63 Inlägg

verkar bli det klassiska vädret med uppehåll på förmiddagen o regn på eftermiddagen. så ladda med paraplyer o lite tålamod nu hehe smile

odiladi odiladi hoppsan vilken dag
dekagon IT-arkitekt
17 juli 2008 · 36 Inlägg

Pontus81 skrev:
Det kostar ju 50 kr per bil för tpc-medlemmar. Men för oss andra som åker med i bilen ere gratis då som innan?

Jajemen, 50kr per utställande bil (inkl. röstsedel, chans att vinna på inträdesbiljetten osv.), passagerare kommer in gratis, likaså besökande.

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
dekagon IT-arkitekt
17 juli 2008 · 36 Inlägg

forzasteken skrev:
verkar bli det klassiska vädret med uppehåll på förmiddagen o regn på eftermiddagen. så ladda med paraplyer o lite tålamod nu hehe smile

Var förra året det kom en skur precis när vi var klara, annars har vi ju haft en otrolig tur med vädret varje år. Men just nu är det ju lite sånt väder, kommer små skurar lite då och då, så viss risk för regn kan ju förekomma på lördag också, även trots att vi brukar klara oss smile

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
dekagon IT-arkitekt
17 juli 2008 · 36 Inlägg

Vi kommer ha en del aktiviteter även för barnen i år, så dom behöver inte känna sig uttråkade över att "bara" behöva titta på Volvobilar smile

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
MK-Motorsport
18 juli 2008 · 71 Inlägg

Jag kommer upp till träffen, hoppas att det blir fint väder.

Flotten Sladdare
19 juli 2008 · 108 Inlägg

Tjena, jag kommer med 240in smile ses där ;P

Jag har såndär tix som gör att jag måste köra om, skitjobbigt med 63hk..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang