flickvän säger att hon behöver tänka:S

LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

jag och min flickvän har varit tillsammans i över 3 år...nu är det så att hon säger att det är slut för att hon behöver tänka. hon säger att hon älskar mig och önskar att allt vore som förut, vad ska jag göra? sitta och vänta på att hon bestämmer sig?..hon är förövrigt utomlands och jobbar och kommer inte hem förens 2 veckor. hon vill träffas och prata om det när hon kommer hem..

Gulmun * Klåpare
1 juli 2008 · 1 718 Inlägg

Ungefär så sa ett ex till mig när hon jobbade i London. Kom hem till Sverige med en som hette Steve...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
heltsonika Rebel with a cause
1 juli 2008 · 224 Inlägg

Föregående talare framför nog den bistra sanningen tyvärr.

LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

men nu vet jag att min flickvän inte funkar så...hon är min första "riktiga" flickvän och jag är hennes första riktiga pojkvän...hon hatar att festa och är väldigt jordnära...jag är 19 och hon är bara 17:P.. så vi har varit tillsammans sen hon var 14..

Senast redigerat av LuddeJ (1 juli 2008)

_Sofie_
1 juli 2008 · 93 Inlägg

Om hon säger att det är slut medan hon är utomlands, vilket är riktigt fult, måste det ju vara något...

Tänka kan hon ju göra hur mycket som helst utomlands menar jag och sedan när hon kommer hem prata med dig. Något ligger bakom tror jag, annan kille? hmm

Fult av henne att behandla dig så. Jag är på din sida.

Senast redigerat av _Sofie_ (1 juli 2008)

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
golf88
1 juli 2008 · 956 Inlägg

_Sofie_ skrev:
Om hon säger att det är slut medan hon är utomlands, vilket är riktigt fult, måste det ju vara något...

Tänka kan hon ju göra hur mycket som helst utomlands menar jag och sedan när hon kommer hem prata med dig. Något ligger bakom tror jag, annan kille? hmm

Fult av henne att behandla dig så. Jag är på din sida.

jag tror nog tyvärr lika..Att nån annan  kille ligger bakom

eldus veldus
Audi A6 (2017)
LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

_Sofie_ skrev:
Om hon säger att det är slut medan hon är utomlands, vilket är riktigt fult, måste det ju vara något...

Tänka kan hon ju göra hur mycket som helst utomlands menar jag och sedan när hon kommer hem prata med dig. Något ligger bakom tror jag, annan kille? hmm

Fult av henne att behandla dig så. Jag är på din sida.

jag tror inte att du är på min sida så länge till...jag gjorde likadant emot henne, jag sa åt henne att jag behövde en paus. det kändes jobbigt att vara tillsammans med henne även fast jag visste att jag älskade henne. till slut löste sig det...och det var för ca 2 år sen. allt har varit bra sen dess. det kan inte vara att hon gör samma sak? en sak till...hon ville inte säga något...men eftersom vi känner varandra så väl så tvingade jag henne att säga som det var...vilket jag ångrar nu:/

Senast redigerat av LuddeJ (1 juli 2008)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juli 2008 · 5 753 Inlägg

tror nog det ligger nånting i det dom andra säger.... man tror man känner tjejen och hon skulle alldrig göra "bla bla bla" och helt plötsligt så står hon där med en annan.... tyvärr.... men inte säkert det beror på det heller, men är hon utomlands och jobbar så har hon ju all tid för sig själv att tänka om du är här hemma i sverige så bara för att hon ska tänka så behöver ni ju inte göra slut om det nu bara är tänka hon vill det vill säga smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
_Sofie_
1 juli 2008 · 93 Inlägg

LuddeJ skrev:
jag tror inte att du är på min sida så länge till...jag gjorde likadant emot henne, jag sa åt henne att jag behövde en paus. det kändes jobbigt att vara tillsammans med henne även fast jag visste att jag älskade henne. till slut löste sig det...och det var för ca 2 år sen. allt har varit bra sen dess. det kan inte vara att hon gör samma sak? en sak till...hon ville inte säga något...men eftersom vi känner varandra så väl så tvingade jag henne att säga som det var...vilket jag ångrar nu:/

Jag syftade på sättet hon sa det på till dig...wink

Men tyvärr verkar det ju vara en tredje part med sad

Senast redigerat av _Sofie_ (1 juli 2008)

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!
Nissan Micra 1,3 GX "Micke" (1998)
LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

_Glenne_ skrev:
tror nog det ligger nånting i det dom andra säger.... man tror man känner tjejen och hon skulle alldrig göra "bla bla bla" och helt plötsligt så står hon där med en annan.... tyvärr.... men inte säkert det beror på det heller, men är hon utomlands och jobbar så har hon ju all tid för sig själv att tänka om du är här hemma i sverige så bara för att hon ska tänka så behöver ni ju inte göra slut om det nu bara är tänka hon vill det vill säga smile

hon skulle aldrig kunna göra så..det vet jag:P..jag själv tror är att det faktiskt beror på att hon måste tänka pga att hon alltid har hållit sig till mig. Hon brukar aldrig vara med kompisar, eller göra någonting annat med någon annan för hon vill bara vara med mig. hon sa själv på telefonen senast att hon behöver göra det här, vara för sig själv umgås med folk, (hon är där med sin klass och jobbar)...hon har aldrig gjort någonting för sin egen skull utav har alltid gjort som jag har velat...typ:P

LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

_Sofie_ skrev:

LuddeJ skrev:
jag tror inte att du är på min sida så länge till...jag gjorde likadant emot henne, jag sa åt henne att jag behövde en paus. det kändes jobbigt att vara tillsammans med henne även fast jag visste att jag älskade henne. till slut löste sig det...och det var för ca 2 år sen. allt har varit bra sen dess. det kan inte vara att hon gör samma sak? en sak till...hon ville inte säga något...men eftersom vi känner varandra så väl så tvingade jag henne att säga som det var...vilket jag ångrar nu:/

Jag syftade på sättet hon sa det på till dig...wink

Men tyvärr verkar det ju vara en tredje part med sad

hon har sagt att hon velat göra så ett tag, att få tänka för sig själv...men har inte vågat...så jag tror inte det beror på någon tredje part. jag frågade henne om det, och då blev hon typ arg på mig..

Senast redigerat av LuddeJ (1 juli 2008)

dakito
1 juli 2008 · 17 Inlägg

ni killar kan verkligen inte tjejer...

Bara För Att Ja Är Tjej Gör Inte De Dig Te Nått Bättre Än Mig
LuddeJ
1 juli 2008 · 9 Inlägg

dakito skrev:
ni killar kan verkligen inte tjejer...

det vet vi nog redan:P..men ge mig din synpunkt:)

kolvas
1 juli 2008 · 4 001 Inlägg

LuddeJ skrev:

_Sofie_ skrev:

LuddeJ skrev:
jag tror inte att du är på min sida så länge till...jag gjorde likadant emot henne, jag sa åt henne att jag behövde en paus. det kändes jobbigt att vara tillsammans med henne även fast jag visste att jag älskade henne. till slut löste sig det...och det var för ca 2 år sen. allt har varit bra sen dess. det kan inte vara att hon gör samma sak? en sak till...hon ville inte säga något...men eftersom vi känner varandra så väl så tvingade jag henne att säga som det var...vilket jag ångrar nu:/

Jag syftade på sättet hon sa det på till dig...wink

Men tyvärr verkar det ju vara en tredje part med sad

hon har sagt att hon velat göra så ett tag, att få tänka för sig själv...men har inte vågat...så jag tror inte det beror på någon tredje part. jag frågade henne om det, och då blev hon typ arg på mig..

mitt ex sa så oxå å hon blev vansinne på mig när jag frågade om det var någon annan, 3 dagar senare springer jag på henne med en ny ute på puben så dagen åker jag och ska hämta varenda pryl å då ligger han i min säng...jag plokar ihop allt inklusive säng som jag slår sönder i bitar & kastar i en container som stog utanför sen ber jag bägge dra åt h*lvete å har inte pratat med dom sen dess!

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
endorfinslaven
1 juli 2008 · 671 Inlägg

Säger man att man behöver en paus så är saker inte självklara längre i ett förhållande.
Är meningen lagd så finns det något underbetonat.
Det du känner intuitivt är rätt till 90% och du ställde frågan här på forumet.
Alltså kände du av någonting !

Släpp henne låt hon gå....
Jag blev knäckt för inte länge sedan och fann strax efter en än så underbarare tjej....
Dom finns där ute bilar,tjejer,osv. njut så länge det varar...
Lycka till

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juli 2008 · 5 753 Inlägg

LuddeJ skrev:

_Glenne_ skrev:
tror nog det ligger nånting i det dom andra säger.... man tror man känner tjejen och hon skulle alldrig göra "bla bla bla" och helt plötsligt så står hon där med en annan.... tyvärr.... men inte säkert det beror på det heller, men är hon utomlands och jobbar så har hon ju all tid för sig själv att tänka om du är här hemma i sverige så bara för att hon ska tänka så behöver ni ju inte göra slut om det nu bara är tänka hon vill det vill säga smile

hon skulle aldrig kunna göra så..det vet jag:P..

trodde jag med en gång men roll men lika blåst för det vart jag tongue..... joo men det jag menar, när hon är utomlands så behöver hon ju inte göra slut för att vara för sig själv och umgås med andra.. ni är ju endå så långt ifrån varandra så ni borde ju inte behöva göra slut för att vara ifrån varandra tongue smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
dakito
1 juli 2008 · 17 Inlägg

LuddeJ skrev:

dakito skrev:
ni killar kan verkligen inte tjejer...

det vet vi nog redan:P..men ge mig din synpunkt:)

alla antar jämt att man ska va otrogen och skit men älskar man en människa, och som ni vart ilag i tre år då gör en inte så mot varandra. tror hon vill att du ska öppna ögonen och bry dig lite mer kanske börja tänka på henne lite mer för ni killar är bra på och inte visa uppskattning och med att säga de när hon är utomlands kan det vara för att du ska börja tänka eller öppna ögonen innan hon kommer hem för att det inte är slut hon vill göra.. tror ju inte hon vill att de tar slut för då hade hon väntat te hon hade sett dig och gjort slut direkt när du träffar henne hon hade nog inte brytt sig om och sagt nått innan..

Bara För Att Ja Är Tjej Gör Inte De Dig Te Nått Bättre Än Mig
cool blue Åkeri ägare
1 juli 2008 · 226 Inlägg

Dax att dra vidar grabben,,,, Tyvärr snacket om att jag måste tänka är bara ett sätt att säga jag vill vara singel, Tyvärr är det tråkig att man inte våga säga sådant rakt och ärligt för ta känslorna slut gör dom det något personen i fråga inte rå över men raka rör gäller. Ut å ge järnet i sommar man

Mvh: Magnus

Senast redigerat av cool blue (1 juli 2008)

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
TheOneAndOnly Lastbilschafför
1 juli 2008 · 86 Inlägg

Det är ju som så att folk växer isär, speciellt om man träffas som unga. Och saken kan ju vara den att nu när hon är borta så inser hon kanske hur olika ni har blivit, vilket är svårt att se när man umgås dygnet runt och inte så mkt med andra (vet av egen erfarenhet)

Det är hårt att ligga på topp :D
-Kotten- www.drcljusdal.se
1 juli 2008 · 679 Inlägg

märks att 90% av alla i denna tråg är under 25. Finns massa saker som tyder på att det inte kommer hålla.

1. Hon gör slut för att tänka = Aldrig bra och nej det behöver inte vara otrohet
2. Ni var unga när ni träffades. = Hon har kommit på att vara ute och supa och knulla är skit kul. Nästa alla kommer i den fasen antinden vid 17-20 år eller 30-35
3. Ni båda verkar vara veliga av er och det kanske är bäst att ni är ifrån varandra en lång tid. Och inte bara över sommaren för att det är bekvämt.
4. Ni verkar båda två vara blåögda. Du tror inte att alla som är tillsammans med nån säger att hon/han kan aldrig vara otrogen.

Hoppas givetvis att jag har fel och ni lever lyckliga i alla era dagar. dock så har jag svårt att se det. då ni troligen kommer växa från varandra.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang