flickvän säger att hon behöver tänka:S

dj_aggwa El- och Instrumenttekniker
7 juli 2008 · 2 933 Inlägg

civic skrev:

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

Va otroligt underhållande å tvätta filten förut me efter att du å tösen vart igång.. lol
Såg att "runk-rullen" va framme, varför använde ni den inte ? cool

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK
Volvo 244 (1985)
Volvo 744 "T5 RWD" (1992)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 juli 2008 · 5 753 Inlägg

civic skrev:

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

och vad är det som säger att man måste sitta och runka bara för att man är singel?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
alex_side Neerd
7 juli 2008 · 1 596 Inlägg

cool blue skrev:
Dax att dra vidar grabben,,,, Tyvärr snacket om att jag måste tänka är bara ett sätt att säga jag vill vara singel, Tyvärr är det tråkig att man inte våga säga sådant rakt och ärligt för ta känslorna slut gör dom det något personen i fråga inte rå över men raka rör gäller. Ut å ge järnet i sommar man

Mvh: Magnus

WORD

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
FireTraXX DFFL
7 juli 2008 · 9 020 Inlägg

civic skrev:

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

lol, det är inte 1920.
Det är socialt accepterat att ha sex innan man är gift. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Maizer
7 juli 2008 ·

FireTraXX skrev:

civic skrev:

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

lol, det är inte 1920.
Det är socialt accepterat att ha sex innan man är gift. tongue

Trots det så runkar majoriteten av sveriges manliga kår dagligen

FireTraXX DFFL
7 juli 2008 · 9 020 Inlägg

Maizer skrev:

FireTraXX skrev:

civic skrev:

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

lol, det är inte 1920.
Det är socialt accepterat att ha sex innan man är gift. tongue

Trots det så runkar majoriteten av sveriges manliga kår dagligen

haha, ja det är sant.
Och vi gör det hela livet trots att vi har en partner, men jag gissar på att han menade att man inte hade sex när man var singel.
Vilket såklart inte är sant. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
mulleri
7 juli 2008 · 508 Inlägg

sådär sa min mor också, att få tänka över saken för ett par år sen, och int fick man trimma moppen sen efter betänketiden heller!

civic Naturally Aspiranted
7 juli 2008 · 543 Inlägg

dj_aggwa skrev:

civic skrev:

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

otroligt givande kommentar.
det är stor underhållning att sitta å runka resten av livet.

Va otroligt underhållande å tvätta filten förut me efter att du å tösen vart igång.. lol
Såg att "runk-rullen" va framme, varför använde ni den inte ? cool

Bara filten? wink
Söla bara lite vatten, inget värre smile

haha, ja det är sant.
Och vi gör det hela livet trots att vi har en partner, men jag gissar på att han menade att man inte hade sex när man var singel.
Vilket såklart inte är sant. tongue

Det är ingen självklarhet att man har det, och vice versa.
Att det är accepterat har jag väl vetat sedan.... 1920

emypemy Avstängd
7 juli 2008 · 89 Inlägg

haha, detta tråd handlar om killen & hans känslor,
eller handlar det bara om att han kommer få torrjucka framöver?

jag tror iaf att att hon gör så för att hon kanske hittat någon annan.
det är hårt. men bara acceptera o gå vidare.. fast det kan ju vara så att
nu när hon rest bort så kanske hon känner att hon inte saknar dig (sorry)
men så var det för mig också, men iaf skitsamma,

det kan finnas en massa andra anledningar till att hon vill göra ett uppehåll.
men vad du än gör, sitt inte uppe & vänta på henne!

Snoppen
7 juli 2008 · 543 Inlägg

dakito skrev:
ni killar kan verkligen inte tjejer...

Kanske för att ni är det mest komplicerade gud har skapat?

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
7 juli 2008 · 560 Inlägg

Breexiz skrev:
Livet är alltid som bäst när man är singel.. Tyvärr tongue

Ja att det är wink

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Helan
7 juli 2008 · 41 Inlägg

Fixarsorken skrev:

Mortalis skrev:
Läst igenom varje inlägg här nu och såg en sak som jag fastnade för. Det var att du (trådskaparen) sa att ni varit ihop så länge, att hon inte varit med några kompisar, inte gjort något utan dig osv.
Och nu har hon fått känna på att hon klara sig att stå på egna ben utomlands, att hon har träffat mkt folk hon annars aldrig hade träfat, o haft roligare än på bra länge.
Det är lite som en fågel som skall lämna boet, nu har hon prövat vingarna och skall bara säga hej då innan hon flyger ut..tyvärr, men så är det att träffa en ung en numera och leva på de sättet du beskrivit

Mortalis har nog det vettigaste inlägget jag läst i denna tråd, själv har jag lite att gäöra på jobbet så då kan man väl like gärna försöka hjälpa medmänniskor.

Det är alltid någonting speciellt med det första förhållandet, speciellt när det varar så länge som just ditt gjorde. Det är viktigt att i såna här situationer komma ihåg att ni var unga när ni träffades och förhoppningsvis har utvecklats under tiden ni var tillsammans.

Tråkigt men sant är det nog så att vissa förhållanden i den här perioden av livet bara kommer till den punkten att individerna i förhållandet blivit två andra personer. Det bästa du kan göra i den här situationen är att inte sätta press på henne då det som jag förstått det kan vara så att hon kännt sig kvävd och hämmad i förhållandet. Inte nödvändigtvis för att du har gjort någonting fel men mer för att hon känner att hon inte får den personliga utveckling hon eftersträvar.

Om du älskar henne för den hon är så är det nog det bästa att säga till henne som det är, om dina känslor. Men du måste låta henne bli sin egen människa. Sen så ser jag alltför många tjejer och killar som när dem ingår i ett förhållande tappar kontakt med vänner och i stort sett ingår till att bli en enda person. Det är en destruktiv situation människan är ett flockdjur och vi behöver sociala umgängen utöver den partner vi lever med, dels som rekreation och för att få möjligheten att se saker ur ett annat perspektiv.

Hoppas att allt löser sig.

Riktigt bra och vettiga inlägg!

Det jag vill tillägga är att det är dålig stil att oroa dig i onödan genom att säga att hon vill tänka?!
Hade hon inte kunnat bara vara tyst och tagit upp hur hon känt under tiden utomlands när hon kommit hem?

Hoppas allt löser sig grabben!

Drysen BMW Diesel
30 september 2008 · 6 Inlägg

LuddeJ skrev:
jag och min flickvän har varit tillsammans i över 3 år...nu är det så att hon säger att det är slut för att hon behöver tänka. hon säger att hon älskar mig och önskar att allt vore som förut, vad ska jag göra? sitta och vänta på att hon bestämmer sig?..hon är förövrigt utomlands och jobbar och kommer inte hem förens 2 veckor. hon vill träffas och prata om det när hon kommer hem..

synd, men inse att din tjej har hittat en hon har blivit ny kär i. tongue
så sa min tjej å. när hon hitta en ny på Luleå kalaset haha. jag hade varit för snäll å vi hade aldrig bråkat ? hur fan ska man då vara om de inte duger ? smile haha

Diesel Power
FireTraXX DFFL
30 september 2008 · 9 020 Inlägg

Drysen skrev:

LuddeJ skrev:
jag och min flickvän har varit tillsammans i över 3 år...nu är det så att hon säger att det är slut för att hon behöver tänka. hon säger att hon älskar mig och önskar att allt vore som förut, vad ska jag göra? sitta och vänta på att hon bestämmer sig?..hon är förövrigt utomlands och jobbar och kommer inte hem förens 2 veckor. hon vill träffas och prata om det när hon kommer hem..

synd, men inse att din tjej har hittat en hon har blivit ny kär i. tongue
så sa min tjej å. när hon hitta en ny på Luleå kalaset haha. jag hade varit för snäll å vi hade aldrig bråkat ? hur fan ska man då vara om de inte duger ? smile haha

Du får väcka nästa med en välriktad spark i tinningen och servera middagen med en käftsmäll.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
vild
30 september 2008 · 208 Inlägg

Bry dig inte om allt dravel om vad hon gör eller inte gör, vad hon tycker, känner eller tänker.

Fokusera på dig just nu. Den energin och känslan du ger ut kan påverka mycket. Försök va varm och glad ändå, din ångest kan få henne att glida åt fel håll (då är du ju definitivt inte som du va innan) Menar inte att du ska skratta dygnet runt, men så länge du inte vet något är slut så gör det bästa av situationen, om/när du pratar med henne så var omtänksam men inte 'på' och pressa. Om hon ifrågasätter i sin tanke om du är den hon vill vara med, så är det ingen bra idé av dig att visa en personlighet hon inte vill ha smile (va alltid dig själv dock!, och sen när hon är tillbaka, prata igenom det, du kan inte ha ett förhållande på hennes terms och alltid tassa på tå, det orkar ingen i längden, och tystnaden blir bara tyngre och tyngre)

Lycka till, jag VET saker kan lösa sig om man inte ger upp och fortsätter älska men ge utrymme.

If you can't convince them, confuse them!
Pikey
3 oktober 2008 · 2 283 Inlägg

Hur har det gått nu?

R.I.P. Michael Jackson!
Murvald Knegare
3 oktober 2008 · 718 Inlägg

kolvas skrev:
jag kom å tänka på det här

Hehe lite offtopic men jag tänkte också på den.. tongue


Till trådskrivaren: Håll dig lugn, vet att det är svårt men prova. Sen möt henne på flygplatsen, hellst med blommor och lite sådant..

Hur mycket du änn vill, måste hon vara med på det, så förbered dig på det värsta men hoppas på det bästa..

William 2009-02-20
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang