Angående: Veidec Festival på mantorp 24 - 27 juli, vilka ska dit?

sebban146
4 juli 2008 · 35 Inlägg

tja tänkte kolla hur många som ska till veidec festival på mantorp, 24 - 27 juli, och hur länge ska ni stanna:)?
själv ska jag stanna alla dagar:)big_smile


P.s är ny med det här att skapa trådar så allt för taskiga behöver ni inte vara;) skämt o sido:)

Senast redigerat av WeDo (4 juli 2008)

cutlass
4 juli 2008 · 383 Inlägg

Jaaaaag.....ska dit!!! å hoppas på att stanna hela helgen.. smile kommer bli sommarens höjdpunkt!

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
WeDo
4 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Garaget On Tour kommer finnas på området under Lördagen... Kom gärna förbi smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
sebban146
4 juli 2008 · 35 Inlägg

Härligt;)

PeterA
12 juli 2008 · 1 Inlägg

Är det ett måste att köpa biljett till läktare eller ser man bra på ståplats?Vi är en familj på 4 med 2 barn under 15 så inträdet blir bara 500:- och läktare kostar 800:-.Annars vete f.. om vi har råd

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
12 juli 2008 · 2 456 Inlägg

PeterA skrev:
Är det ett måste att köpa biljett till läktare eller ser man bra på ståplats?Vi är en familj på 4 med 2 barn under 15 så inträdet blir bara 500:- och läktare kostar 800:-.Annars vete f.. om vi har råd

Man ser hyffsat på vallen vid 300 meters linjen .... ej ett måste med läcktare bara till å ta med solstolar
annars jobbigt i fötterna wink

http://medlem.spray.se/sami4you2/holm238.JPG


Kanske ... får see vilket väder det låvas så kanske det blir på lördag .... tycker jag endå e topp punkten som dag att se på racen.

Senast redigerat av lonewolf-holm (12 juli 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Andy_R
14 juli 2008 · 92 Inlägg

Kikar upp på finaldagen, eller vilken dag är det bäst race?

Mickius
14 juli 2008 · 4 670 Inlägg

Klart man ska dit och kolla smile

sebban146
14 juli 2008 · 35 Inlägg

stone_cold skrev:
Kikar upp på finaldagen, eller vilken dag är det bäst race?

skulle nog tro att lördag är den bästa dagen:), men finalerna går ju på söndag:)

Habobo
14 juli 2008 · 198 Inlägg

Lördagen är bäst (om man bara ska åka en dag) då alla satsar för bästa kvaltider. Jag åker dit på lördag och ställer bilen hos Camaro Club Sweden.

1332 - Överjävlig
sebban146
14 juli 2008 · 35 Inlägg

stixboll skrev:
Hejsan jag tänkte dra till mantorp men jag undrar om man kan köpa biljetter på plats eller om man måste köpa dem i förväg..?

du kan köpa biljetter på ticnet.se, lr så kan du köpa biljetter därsmile

Andy_R
15 juli 2008 · 92 Inlägg

stixboll skrev:
Okej men det blir inte utsålt eller dyrare då?

ska nog mycke till om det blir utsålt, mantorp sväljer rätt mycke folk smile

sebban146
15 juli 2008 · 35 Inlägg

håller med, ska nog kräva en del för att mantorp ska bli utsålt, så att du inte ska få några biljetter ska nog vara ett mindre problem:)

sebban146
18 juli 2008 · 35 Inlägg

nu är det knappt en vecka tills det drar igång, vilka ska dit nu dåwink?

cutlass
18 juli 2008 · 383 Inlägg

jag ska fortfarande dit big_smile ...har bestämt det sen ett eller två år nu roll

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
Bmwjonte
21 juli 2008 · 114 Inlägg

japp blir lördagen!!! sen ska man dit veckan efter och köra action meet

http://i150.photobucket.com/albums/s89/Jonte_smte/jonte.jpg

Senast redigerat av jonte_smte (21 juli 2008)

///BMW 325 Turbo///
När Holset talar ,lyssnar man!
Kalle_Ponken
22 juli 2008 · 1 752 Inlägg

Jag ska jobba där mellan 7-16 o sen igen vid 00-07/08 på lördag till söndag, så om nån vill förgylla min tillvaro då så är det fritt fram kan jag lova! tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
sebban146
22 juli 2008 · 35 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:
Jag ska jobba där mellan 7-16 o sen igen vid 00-07/08 på lördag till söndag, så om nån vill förgylla min tillvaro då så är det fritt fram kan jag lova! tongue

vad ska du jobba som?smile, jag kommer förmesta dels vara med team fast freddy:)

Kalle_Ponken
22 juli 2008 · 1 752 Inlägg

sebban146 skrev:

Kalle_Ponken skrev:
Jag ska jobba där mellan 7-16 o sen igen vid 00-07/08 på lördag till söndag, så om nån vill förgylla min tillvaro då så är det fritt fram kan jag lova! tongue

vad ska du jobba som?smile, jag kommer förmesta dels vara med team fast freddy:)

Haha tyvärr så ska jag jobba för lokala fotbolls o handollsklubben så det blir la o stå läktar&grindvakt tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
sebban146
22 juli 2008 · 35 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:

sebban146 skrev:

Kalle_Ponken skrev:
Jag ska jobba där mellan 7-16 o sen igen vid 00-07/08 på lördag till söndag, så om nån vill förgylla min tillvaro då så är det fritt fram kan jag lova! tongue

vad ska du jobba som?smile, jag kommer förmesta dels vara med team fast freddy:)

Haha tyvärr så ska jag jobba för lokala fotbolls o handollsklubben så det blir la o stå läktar&grindvakt tongue

Okej så då ska man inte försöka komma in gratis med andra ord;)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang