Kan inte Uddevalla speciellt bra, men om jag hittar dit så kommer jag dit me en Skyline R33 GTS-T iaf... Annars om nån får syn på en förvirrad orange/svart Skyline i Uddevalla så hojta till!
Eller så ringer du bara. Skicka PM om du vill ha mitt nummer.
Träffas vid Kampenhof, eller rättare sagt den STORA parkeringen vid muséet brevid Kampenhof på LÖRDAG 19/7 Kl. 18:00. Väl där kanske det bestäms tid och plats för lite inspirerad körning på någon raksträcka.
Aja man får väl dyka upp å se vad som händer iallafall
corollaistheshit skrev:
-Sudde- skrev:
Jag gillar idén. Vi gör en intresselista då.
Träffas vid Kampenhof, eller rättare sagt den STORA parkeringen vid muséet brevid Kampenhof på LÖRDAG 19/7 Kl. 18:00. Väl där kanske det bestäms tid och plats för lite inspirerad körning på någon raksträcka.
Va fan.. upptäckte precis att det är fallens dagar då ju! pinsamt värre xD
Skit i fallen kom ner till Götet istället Är det någorlunda väder så händer det grejer från kl 19.00..
Vill inte på något sett förstöra Uddevalla träffen hade tänkt komma själv på den när jag kan Men just den 19/7 så har vi träff i Götet o det brukar sluta med korv grillning o så
Va fan.. upptäckte precis att det är fallens dagar då ju! pinsamt värre xD
Skit i fallen kom ner till Götet istället Är det någorlunda väder så händer det grejer från kl 19.00..
Vill inte på något sett förstöra Uddevalla träffen hade tänkt komma själv på den när jag kan Men just den 19/7 så har vi träff i Götet o det brukar sluta med korv grillning o så
hehe får kolla upp när takida ska spela, för det tänker jag INTE missa
Bra initiativ men GBrt träffen i Gbg är ju inte heller så långt att åka. Nu blev det svårt... Vi från Stenungsund/Uddevalla/Orust/Tjörn kan väl ses på fredagar istället? Krockar sällan med andra träffar då?
nu blir jag inte klok på detta hur blir det nu?????? ska vi träffas i uddevalla och åka vidare till trollhettan? eller blir det på fredag istället? kul med så mycket folk som möjligt!
nu blir jag inte klok på detta hur blir det nu?????? ska vi träffas i uddevalla och åka vidare till trollhettan? eller blir det på fredag istället? kul med så mycket folk som möjligt!
19/7 På stora parkeringen utanför muséet (kampenhof) gäller fortfarande. Sen när vi väl är där så får vi väl göra en omröstning om vart vi tar vägen. Men vi börjar i Uddevalla.