Jo vädret ser inte för trevligt ut faktiskt.. vi får väl se hur det ser ut imorgon eftermiddag. Är det kass väder ställer vi in och flyttar fram träffen.
Passar även på att göra smygreklam.
Stcs-saab turbo club of sweden, har en liten mini träff i Trollhättan-överby utanför Etagè den 26/7, träffen är INTE märkes beroende, utan startades för att man skall kunna träffa likasinnade trevliga människor och snacka såväl bilar som skit
De som är intresserade av detta kan få mer info via pm.
Jo vädret ser inte för trevligt ut faktiskt.. vi får väl se hur det ser ut imorgon eftermiddag. Är det kass väder ställer vi in och flyttar fram träffen.
Passar även på att göra smygreklam.
Stcs-saab turbo club of sweden, har en liten mini träff i Trollhättan-överby utanför Etagè den 26/7, träffen är INTE märkes beroende, utan startades för att man skall kunna träffa likasinnade trevliga människor och snacka såväl bilar som skit
De som är intresserade av detta kan få mer info via pm.
/Backlund
Nu menade jag inte sååå. Jag kommer säkerligen vara där oavsett väder, säger bara att det kan bli nån skur...
Va fan.. upptäckte precis att det är fallens dagar då ju! pinsamt värre xD
Skit i fallen kom ner till Götet istället Är det någorlunda väder så händer det grejer från kl 19.00..
Vill inte på något sett förstöra Uddevalla träffen hade tänkt komma själv på den när jag kan Men just den 19/7 så har vi träff i Götet o det brukar sluta med korv grillning o så
hehe får kolla upp när takida ska spela, för det tänker jag INTE missa
Skit i fallen kom ner till Götet istället Är det någorlunda väder så händer det grejer från kl 19.00..
Vill inte på något sett förstöra Uddevalla träffen hade tänkt komma själv på den när jag kan Men just den 19/7 så har vi träff i Götet o det brukar sluta med korv grillning o så
hehe får kolla upp när takida ska spela, för det tänker jag INTE missa
aha okej, gött att höra Ska göra mitt bästa för att komma bort har dykt upp lite personliga saker men som sagt ska göra vad jag kan för att komma dit.
Cruise till fallens tror jag allt vi kan göra utan problem, körde runt där en hel del igår och det flöt på rätt så bra iallafall, bara man håller ihop så är det inga problem.
japp här är en till som är intreserad..men jag också har 10mil en väg ditt och jag har inte möjlighet att komma i morgon om man inte får tag på chaffis:P hehe
japp här är en till som är intreserad..men jag också har 10mil en väg ditt och jag har inte möjlighet att komma i morgon om man inte får tag på chaffis:P hehe