Dumma saker ni trodde på när ni var små?

Roundcube
9 juli 2008 · 801 Inlägg

Grannen i stugan lurade i mig att det bodde krokodiler i sjön, och att dem åt ensamma småbarn. effektivt för att hålla mig därifrån.

Gulmun * Klåpare
9 juli 2008 · 1 718 Inlägg

Farsan lurade i mig att han var kungen i Örebro. Var jättestolt tills fröknarna på lekis skrattade magarna av sig... lol

Hoevding skrev:
Gud

Word!

Senast redigerat av Gulmun (9 juli 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Corpze
9 juli 2008 · 1 311 Inlägg

trodde att vulkan hette bullkan och var ju naturligtvis MER än sugen på att omgående besöka närmsta bullkan

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
annie-a
9 juli 2008 · 165 Inlägg

_MaCCe_ skrev:
När jag var typ i 10 års åldern såg jag en person som såg lite lustig ut i min hemstad.
Tiden går och jag ser samma person någon annanstans, hehe sammanträffande tänker jag.
Nu är vi på Cran Canaria och jag ser samma person igen! Helt sjukt!! 

Fick dock senare förklarat för mig att dessa personer lider av Dawnsydrom.
Haha, jag var så jävla säker på att jag sett samma person!

Haha, kan fan inte sluta att skratta! lol

paltodlarn
9 juli 2008 · 527 Inlägg

kommer ihåg när jag var liten trodde jag att min hemby vuollerim var ett land... sverige hade jag aldrig hört talas om tongue så fick jag för mig att trollsländor var ganska farliga men det är dom nog nu också. Så trodde jag ett tag att chevrolet hetter chebrolet, nintendo hette min tendo, hamburgare hette handburgare och pannkaka hette såklart pangkaka smile

jag vill inte uttrycka mig på något drastiskt sätt, men jag gör det ändå
Corpze
9 juli 2008 · 1 311 Inlägg

när vi ändå är inne på lite annorlunda felsägningar kan jag tillägga att gräsklipparen var minsann en plippesin! och flygplan totoy! förstår inte än idag hur jag kom fram till det smile haha

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
MercaPOWER Avstängd
9 juli 2008 · 174 Inlägg

_Glenne_ skrev:

Sushikocken skrev:
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Samma här, haha tongue

axelj Assumption is the mother of all fuck ups!
9 juli 2008 · 764 Inlägg

Farsan har alltid berättat för mig att man kan bli blind om man kollar in i svetslågan när någon svetsar. Så när jag såg folk svetsa på TV vågade jag inte kolla av rädsla för att bli blind smile

volvo__matte
9 juli 2008 · 551 Inlägg

När inte jag ville sova så sa morsan att hon skulle kalla på morran tongue fan va rädd jag va då, då la man sej direkt wink

Senast redigerat av volvo__matte (9 juli 2008)

Volvo For Life =)
Volvo V70 "D5 Sport Edition" (2006)
Volvo V70 "2.4d" (2010)
annie-a
9 juli 2008 · 165 Inlägg

Det var många gånger man öppnade dörren in till rummet, tog sats, sprang och hoppade upp i sängen när man skulle lägga sig.. Allt för att inte alla farliga monster skulle ta en wink

Mackanol
9 juli 2008 · 2 079 Inlägg

trodde på "källartrollet" som min far lurade i mig att det fanns nåt som hette.

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
LasseMan underordnad allfixare
9 juli 2008 · 696 Inlägg

Trodde att det var tomten som åt upp gröten när man ställde ut den runt julafton och att jag fick en tia av tandfen när man hade tappat en tand o lagt den i ett glas vatten..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Niklas1987 NO
9 juli 2008 · 2 182 Inlägg

Tomten som de flesta tongue

Och fyrkantiga ögon om man kolla för mycket på TV smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
_IsakssoN_
9 juli 2008 · 310 Inlägg

fyrkantiga ögon vid för mkt tv tittande
Att min farfar hade en stor björn i deras källare
tomten
tandfen
och naturligtvis att jag hade ett stort och farligt monster i garderoben..

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes
Gotte91
9 juli 2008 · 110 Inlägg

pappa lura i mig att den var en stelit som styrde bilen när han släpte rattan på e4an men visade sig att han höll ratten med knäna..  men mig lurade han i alla fall   big_smile

Volvo 740 GLE "Vinter Lekis" (1987)
Rallyhalle
9 juli 2008 · 4 299 Inlägg

MercaPOWER skrev:

_Glenne_ skrev:

Sushikocken skrev:
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Samma här, haha tongue

Hehe, måste faktiskt erkänna själv att jag trodde på de jag me roll

rough_boy
9 juli 2008 · 811 Inlägg

Rallyhalle skrev:

MercaPOWER skrev:

_Glenne_ skrev:

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Samma här, haha tongue

Hehe, måste faktiskt erkänna själv att jag trodde på de jag me roll

jag med tongue

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Niklas1987 NO
9 juli 2008 · 2 182 Inlägg

hehe, kom just på en annan sak.

Morfar sa att "R" står för racerväxel, jag undra alltid varför han inte la i den tongue

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
BOLUND bonntrimmare
9 juli 2008 · 655 Inlägg

geten,sjögubben,tomten,ruskassnisen,o elaka farbröder,o mynt som gamla gubbar kissat på ^^

MercaPOWER skrev:

_Glenne_ skrev:

Sushikocken skrev:
Jag trodde på en grej rätt länge faktiskt. Det var att om man hoppade från 5:an (5 meter) på vårt badhus och fick magplask skulle magen sprättas upp och inälvorna rinna ut och att det hade hänt en kille haha! big_smile

haha det trodde faktiskt jag med kom jag på nu tongue

Samma här, haha tongue

E INTE DE SANT !?!?

Miklen
9 juli 2008 ·

Ja trodde att politiker visste va dom gjorde när ja va liten.. innan ja kom ut ur mamma..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang