4652
Sök

hjälp med tändningen till en Passat vr6-95

388 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
#1
tjenare som sagt jag har en passat vr6 som är något med tändningslåset och det är att han som hade bilen innan mig har satt en knapp som man måste dra ut för att kunna starta bilen och det är till imobelisern (skriver som jag utalar det då jag inte vet hur det stavas.

anledningen till att han har gjort detta var tydligen att något hade gått sönder i låset och nu undrar jag vad det kan vara så jag kan fixa det. för för att det går inte att använda larmet utan det är frånslaget och en grejen som var trasig skulle tydligen inte kosta mer än strax över ca 100kr men kommer inte ihåg vad det var.

Tack på förhand


Mvh Thomas



Sök