Inför: Supra MKIV träff, Halmstad, 9/8 2008

2jzinside Fartygsingenjör
22 juli 2008 · 550 Inlägg

440R skrev:
Je jag drar till Växjö, Supran behöver luftas lite så... Låter som bra planerat, wrapman...

Okej smile. Tackar, ja hoppas att det löser sig med utställningsplatsen också men killen på kommunen verkade intresserade själv så han skulle försöka ordna med tillstånd. Sen preliminär bokas det också bord på resturang för 14 +- några imorgon.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Kush
22 juli 2008 · 41 Inlägg

härligt killar .. detta kmr bli grymt bra och roligt
_________________________
My Supra is Fantastic

__JoCCe__
22 juli 2008 · 357 Inlägg

Bra långt te Halmstad asså sad

Heter de Lövena eller Löven??
Kush
22 juli 2008 · 41 Inlägg

__JoCCe__ skrev:
Bra långt te Halmstad asså sad

aaa 30 mil e la inget för en supra big_smile ..
långt e de visst men tror att de kmr vara värt de
________________________________________
Min son, Min fru, SUPRAN älskar alla 3

M1cha
22 juli 2008 · 645 Inlägg

Varför är det aldrig något i Stockholm för? :X

Toyota Supra MKIV Euro-spec 6spd "Vänsterstyrd" (1994)
Toyota Scion xB "Skokartongen" (2004)
2jzinside Fartygsingenjör
22 juli 2008 · 550 Inlägg

M1cha skrev:
Varför är det aldrig något i Stockholm för? :X

Du får helt enkelt hänga på oss smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
roosupra Kock
22 juli 2008 · 12 Inlägg

Den 8-9 är det karloskar dagarna i växjö med, festival och en massa folk och öltält i hela staden. Ett bra tillfälle att öla lite på kvällen..smile

2jzinside Fartygsingenjör
22 juli 2008 · 550 Inlägg

roosupra skrev:
Den 8-9 är det karloskar dagarna i växjö med, festival och en massa folk och öltält i hela staden. Ett bra tillfälle att öla lite på kvällen..smile

Hehe ja sant fast blir nog rätt sent man är tillbaka i växjö?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
23 juli 2008 · 371 Inlägg

jag e sugen.. kan nog få med en o annan supra från hbg också.. åker själv från hbg då

Life is a bitch, then u die
Kush
23 juli 2008 · 41 Inlägg

zander åker du till växjö lr möter du upp oss i ljunby lr halmstad ?

Kush
23 juli 2008 · 41 Inlägg

wrapman skrev:
Då var det dags för oss supra åkare att träffas och cruisa och snacka lite skit lördagen den 9e augusti. Har varit i kontakt med Halmstad kommun nu och vi kommer troligtvis att ställa ut på antingen Hamngatan utanför Scandic eller på Lilla torg, har även tagit kontakt med Autoexperten i Halmstad.

Detta evenemang är då mest riktat till oss i södra sverige då detta är något som är tänkt att köras ganska spontant och inte så stort och planerat som en banträff eller strippkörning dock är alla välkommna, även om man nu inte åker supra själv så är man mer än gärna välkommen att följa med, dock krävs ett gott uppförande då det inte ska vara något mindre Gumball på vägen till Halmstad.

Vi kommer att samlas i Växjö ca kl 15 på Samarkands parkering (Det stora köpcentret i växjö). För att sedan åka samlat till Halmstad och cruisa kanske även ställa ut. Sedan är tanken att kvällen ska avslutas med middag på en resturang där bord kommer reserveras. Alternativet är att vi åker ut mot tylösand och grillar. Detta får röstas fram i forumet. Bord på resturang kommer jag boka till samtliga om det önskas då jag har kontakt med en bra resturang i halmstad.

I dagsläget är vi 13 stycken sen finns det alltid folk bortom garaget som åker supra också. Så sprid gärna detta och för konversationen i denna tråd så kan alla hänga med. Folk ifrån Halmstad eller västkusten som vill uppsluta i Halmstad eller i närheten då vi kommer göra ett antal planerade stopp för de som behöver tanka etc anmäler det bara i tråden så vi har koll på antalet som åker från växjö.

Intresserade hittills:

De som åker med från Växjö:

wrapman
SupraJonas
dJzRo
CossiX
roxe
Dragonbreath
roosupra
hammarlund
mullinu
roxe
Hartikainen
440r
zander

De som åker med från Ljungby:

Kush

roxe Jesus didn´† Tap
23 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Zander sälj inte skiten då! Du vet vad som väntar wink

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
zander
23 juli 2008 · 371 Inlägg

haha .. sant så smile

Life is a bitch, then u die
2jzinside Fartygsingenjör
23 juli 2008 · 550 Inlägg

zander skrev:
jag e sugen.. kan nog få med en o annan supra från hbg också.. åker själv från hbg då

Härligt smile, anmäl gärna antal också så har jag och kush lite koll smile.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
23 juli 2008 · 371 Inlägg

vill dock inte lova att någon följer med.. men ev.. men är det ett måste att föranmäla sig

Life is a bitch, then u die
Kush
23 juli 2008 · 41 Inlägg

de våre bäst o få veta de så att wrapman vet hur många bord han ska reservera i resturangen .. men kan du föranmäla dom som vill följa med så e de skitbra annars får du la bara ta me dom big_smile

zander
23 juli 2008 · 371 Inlägg

lr så tar vi o grillar ,.. när du får oväntat besök haha

Life is a bitch, then u die
Kush
23 juli 2008 · 41 Inlägg

zander skrev:
lr så tar vi o grillar ,.. när du får oväntat besök haha

vi får hoppas på vädret zander big_smile ..tror oxo att de hade varit roligare me grillning

2jzinside Fartygsingenjör
24 juli 2008 · 550 Inlägg

Ja vill folket grilla istället så klart vi ordnar med det smile. Lite enklare att administrera också smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
24 juli 2008 · 371 Inlägg

japps.. stranden på tylesand är rätt stor så där kan man ju köra ut med bilarna,..om vädret tillåter wink

Life is a bitch, then u die
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang