Inför: Supra MKIV träff, Halmstad, 9/8 2008

Kush
24 juli 2008 · 41 Inlägg

zander skrev:
japps.. stranden på tylesand är rätt stor så där kan man ju köra ut med bilarna,..om vädret tillåter wink

är vädret som idag så bör de inte bli några problem big_smile

zander
24 juli 2008 · 371 Inlägg

precis.. varmt som ett h**vete wink

Life is a bitch, then u die
Kush
24 juli 2008 · 41 Inlägg

zander skrev:
precis.. varmt som ett h**vete wink

ska höra me wrapman ..för blir de dåligt väder så måste vi ju ta resturangen ..frågan är om han kan reservera bord ändå som bakup

2jzinside Fartygsingenjör
24 juli 2008 · 550 Inlägg

zander skrev:
japps.. stranden på tylesand är rätt stor så där kan man ju köra ut med bilarna,..om vädret tillåter wink

Jo där är riktigt schysst smile. Och som sagt håller vädret i sig så tycker jag helt klart att vi kör grillningen där isf smile. Ska höra med dem om man kan boka bord som backup fram tills dagen innan iaf så man hinner kolla väderrapporten.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Kush
24 juli 2008 · 41 Inlägg

wrapman skrev:

zander skrev:
japps.. stranden på tylesand är rätt stor så där kan man ju köra ut med bilarna,..om vädret tillåter wink

Jo där är riktigt schysst smile. Och som sagt håller vädret i sig så tycker jag helt klart att vi kör grillningen där isf smile. Ska höra med dem om man kan boka bord som backup fram tills dagen innan iaf så man hinner kolla väderrapporten.

annars e de la bara o leta upp nå resturang lr pizzeria som e tillräckligt stor för oss alla, om vädret inte e bra d.v.s

2jzinside Fartygsingenjör
24 juli 2008 · 550 Inlägg

Jo det är sant, dock är vi i nuläget 14st bilar och med 1 passagerare vi varje bil är vi uppe i 28 pers. Vilket innebär att vi bör boka/föranmäla för smidigheten.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
24 juli 2008 · 371 Inlägg

jag får kanske med mig 2 supror,.. vet mer om det längre fram nästa vecka.. hoppas på det iaf

Life is a bitch, then u die
Kush
24 juli 2008 · 41 Inlägg

zander skrev:
jag får kanske med mig 2 supror,.. vet mer om det längre fram nästa vecka.. hoppas på det iaf

låter helt underbart de zander big_smile .. vi får hålla tummarna!!!

2jzinside Fartygsingenjör
24 juli 2008 · 550 Inlägg

zander skrev:
jag får kanske med mig 2 supror,.. vet mer om det längre fram nästa vecka.. hoppas på det iaf

perfekt wink, vart tänker ni ansluta isf då?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Plaathund
26 juli 2008 · 57 Inlägg

dudes, är detta den 9 aug? då har supraclubsweden en träff på ett flygfält utanför växjö, 402m med tidtagning i toppklass, reaktion, hastiget vid 201 och 402 m.m.m.m
åk dit istället. kostar en slant men det är det värt

2jzinside Fartygsingenjör
28 juli 2008 · 550 Inlägg

Plaathund skrev:
dudes, är detta den 9 aug? då har supraclubsweden en träff på ett flygfält utanför växjö, 402m med tidtagning i toppklass, reaktion, hastiget vid 201 och 402 m.m.m.m
åk dit istället. kostar en slant men det är det värt

Plaathund kan ha en poäng gubbar smile. Dock så avslutas detta under eftermiddagen om jag förstått allt rätt?. Då kan vi ju fortsätta ner mot Halmstad då om detta kunde vara intressant för er andra då jag missat detta tongue.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Kush
28 juli 2008 · 41 Inlägg

mig spelar de inge roll faktist .. vart de blir så e jag där

2jzinside Fartygsingenjör
28 juli 2008 · 550 Inlägg

Kush skrev:
mig spelar de inge roll faktist .. vart de blir så e jag där

Ah härligt att du är flexibel kush smile. Men jag tycker detta verkar lockande. Då kanske man kan samla på sig några fler till halmstad sen på kvällen.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
29 juli 2008 · 371 Inlägg

får vi icke medlemar komma till deras träff också så röstar jag på att åka dit o sen ev vidare..

Life is a bitch, then u die
2jzinside Fartygsingenjör
29 juli 2008 · 550 Inlägg

Ja det tror jag nog, antar att man får pröjsa en slant extra för att få köra men kan det vara värt för dom som är sugna smile

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Kush
29 juli 2008 · 41 Inlägg

wrapman skrev:
Ja det tror jag nog, antar att man får pröjsa en slant extra för att få köra men kan det vara värt för dom som är sugna smile

för mig räcker de att kolla .. synd att man ska köra annars hade några kalla suttit fint big_smile

zander
30 juli 2008 · 371 Inlägg

well.. vad säger vi

Life is a bitch, then u die
Dragonbreath
30 juli 2008 · 326 Inlägg

jävlar va kul det ska bli att se alla olika supror.. wink   någon av er som är sugna på dekor?  kan tillverka och montera på plats = )

"Sweet Insane Road Maniac"
Kush
30 juli 2008 · 41 Inlägg

zander skrev:
well.. vad säger vi

Vi gör som så att vi samlas i växjö fast en tidigare tid än den som e uppsatt .. Åker till uråsa tillsammans , kollar o gör de vi ska där ,senare på dagen försöker vi ragga upp lite fler supror o drar mot halmstad tylösand för o grilla .. Detta e va jag tkr vi ska göra men jag ska ta ett snack me wrapman o se va han tkr ..

zander
30 juli 2008 · 371 Inlägg

tycker jag låter som en bra ide smile.. någon mer ?

Life is a bitch, then u die
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang