Inför: Supra MKIV träff, Halmstad, 9/8 2008

2jzinside Fartygsingenjör
4 augusti 2008 · 550 Inlägg

Phant0m2006 skrev:
Lite onfo om Uråsa.

Inträde:
Gratis för alla supraclubsweden medlemmar.
Medlamskap kan lösa på plats.
För att få ta med bilen in på området krävs fulltmedlemskap eller 300Kr i grinden.
Så för en ickemedlem så kostar det 500kr att komma å vara med på allt och då blir man medlem på köpet.

Priser medlmskap
Fullmedlem 800kr
Stödmedlemskap 200kr

Grindarna slår upp kl 09:00 vi kör 4002m fram till ca 14:00 sen blir det korbana och burnoutcompitiopn

Mer info kommer innom kort.

Härligt med lite info smile. Nå vad säger ni andra som deltagar i denna mindre träff, är intresset så pass stort att vara med och köra så vi ska träffas tidigare än 12:00? eller är folket bara intresserade av att cruisa och snacka lite skit?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
4 augusti 2008 · 371 Inlägg

jag o en supra polare vill o tänker dra till uråsa haha.. försöka va där runt 10.. hoppas vi kan få med oss fler.. roligare om man blir ett gäng o kör dit

Life is a bitch, then u die
Hartikainen Dont drive faster then your angels can fly
4 augusti 2008 · 19 Inlägg

bilen har sagt upp sig så jag kan tyvärr inte hänga ¨på!

Det som inte dödar stärker!
GMC Sierra "The Beast" (2002)
zander
4 augusti 2008 · 371 Inlägg

då har du några dagar på dig att fixa wink

Life is a bitch, then u die
2jzinside Fartygsingenjör
4 augusti 2008 · 550 Inlägg

zander skrev:
jag o en supra polare vill o tänker dra till uråsa haha.. försöka va där runt 10.. hoppas vi kan få med oss fler.. roligare om man blir ett gäng o kör dit

Okej vi ska inte ha nån mindre samling innan? Eller ska vi alla ses inne på området?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
zander
4 augusti 2008 · 371 Inlägg

jag är inget emot att alla träffas någonstans.. för att sedan köra ihopa till uråsa.. men från mitt håll är uråsa nämre än växjö ..  ska man ha en mindre samlig får man typ ha det 1 timme innan det börjar på uråsa kanske.. smile vi får rösta något som alla e med på..

Life is a bitch, then u die
2jzinside Fartygsingenjör
4 augusti 2008 · 550 Inlägg

Okej ja precis men att träffas nånstans centralt tjänar alla på eller? Så om vi håller kvar vid träffen på köpcentret först?

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Kush
5 augusti 2008 · 41 Inlägg

Jag  tkr att vi träffas som planerat o kör till uråsa tillsammans .. vi kmr aldrig att hitta varandra där,sen så skiter hela grejjen sig :S .. Jag tkr att vi samlas i växjö runt 09 - 10.00 sen samlat åka till uråsa ..

zander
5 augusti 2008 · 371 Inlägg

i växjö vid 9.30 sen vidare till uråsa ..

Life is a bitch, then u die
Kush
5 augusti 2008 · 41 Inlägg

fan då måste jag vakna tidigt va jobbigt big_smile

djalex
5 augusti 2008 · 36 Inlägg

Hur många bilar blir det från Växjö ungefär?

Såg det att om man inte är medlem i supraclubsweden som jag inte är så kommer man inte in på uråsa utan att betala en massa och det vill man ju inte hmm

Kush
5 augusti 2008 · 41 Inlägg

alltså jag vet inte .. Men jag uppfatta de som att om man inte kör in me bilen såkostar de inget .. Men jag kan ha fel

Phant0m2006
5 augusti 2008 · 82 Inlägg

Ni har fattat rätt, man måste var medlem å det går att fixa på plats för 200kr
Varför vill ni inte bli medlemmar ?
Är man me i klubben får man massa rabbatter från våra sponsorer, tillgång till vårat grymma forum å tillgång till massa träffar mm.
Alla som kör supra borde var med!!! Eller är det för mycker pengar ?

zander
5 augusti 2008 · 371 Inlägg

om jag fatta det rätt så kostar det 300kr att komma in,.. och + 200 för att bli medlem, så får man köra osv..
gäller detta medlemskap för sesong 2008 eller

Life is a bitch, then u die
Phant0m2006
5 augusti 2008 · 82 Inlägg

zander skrev:
om jag fatta det rätt så kostar det 300kr att komma in,.. och + 200 för att bli medlem, så får man köra osv..
gäller detta medlemskap för sesong 2008 eller

Japp du har fattat allt rätt smile

Jag lovar ni kommer inte ångra er om ni bler medlemmar.
Vi är i dag ca 140medlemmar å alla som kan mycket om supror finns på supraclubsweden.
Vi annordnar massa roliga träffar å dyligt.
Forumet:
Vi har i snitt 10 nya trådar och ca 100 inlägg om dagen.
All info är sammlad just där.

Join ffs !!!

Senast redigerat av Phant0m2006 (5 augusti 2008)

djalex
5 augusti 2008 · 36 Inlägg

Okej.
Då vill jag bli medlem där.. men fixar det på lördag då smile
200 kr sa du :p

Phant0m2006
6 augusti 2008 · 82 Inlägg

Litet problem har uppkommit.

vi böhöver ha en sjuksköteska och en läkare till lördag, om jag inte kan hitta imorgon så är det avblåst. Detta fick jag reda på först idag och det kom som ni kan förstå en aning sent. Polismyndigheten har meddelat De som jag hyr av och även de har fått ställa in sin körning på söndagen av samma orsak.
Kraven innan detta var brandbil samt personal till den. men nu har det uppdagats att om bilar färdas i mer än 80 kmh så skall det finnas läkarpersonal samt ambulans på plats.

Har jag inte fixat till imon så ar det avblåst till senare datum.

För alla som vill bli medlemmar direkt så gå in på www.supraclubsweden.se och läs tråden "hur man bli medlem"

zander
6 augusti 2008 · 371 Inlägg

hoppas det löser sig,.. men om inte... kan vi inte styra ihop en mkiv träff endå.. hade varit kul...

Life is a bitch, then u die
SupraJonas
6 augusti 2008 · 181 Inlägg

Ser ut som om jag får ställa in mitt deltagande,
Fick punktering igår på E4an i 170km/h
Skrotade både fälg och däck.
har beställt men förväntat leveransdatum är om 2 veckor sad
Får se om jag kan lösa det, tänker iaf inte köra på reservhjul

http://img261.imageshack.us/img261/5315/frnn95175ob3.th.jpg

Kush
6 augusti 2008 · 41 Inlägg

Fan suprajonas :S allt gick bra me dig va ? kolla om du kan hitta nå fälg nånstans så du kan kma ditt big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang