Jo de är de värt. får ta de när man blir krokryggad och gammal som ålderskris hehe. Farsan har en med springergaffel och de är riktigt skön hoj. Se om man kanske hittar nån bild på den.
Ne damn de är mycket körglädje i en glidare. Allt ska inte gå så fort. Dessutom har harley kraft nog
Ja som "plastraketförare" får jag väl gå in o hejda er litehär... Min första fråga är Kan man köra på bakhjulet på den där!? Min andra fråga är kan man köra på 1.15 på g-åsen på den där!? Och min tredje fråga blir vad är det för konstig vinkel på cylraden!? 4cyl brukar sitta på rad!
Ja som "plastraketförare" får jag väl gå in o hejda er litehär... Min första fråga är Kan man köra på bakhjulet på den där!? Min andra fråga är kan man köra på 1.15 på g-åsen på den där!? Och min tredje fråga blir vad är det för konstig vinkel på cylraden!? 4cyl brukar sitta på rad!
De vet du att man kan köra bakhjul på alla bågar om man bara känner för de ju . Lite synd på bakskärmen bara på en sån.
Speciell känsla när lyktan rör på sig med när den trycks ihop. Enda negativa jag tycker jämfört med min egna hoj är bromsen fram, endast en skiva. Men den ska man ta för att njuta av dagen.
Det är för att det är en motorcykel, ingen månraket
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Japp men det jag gillar med garaget är att jag kan administrera allt som jag vill... Nädå tråden handlar om motorcyklar "även kromslädar" så prata på det finns inget rätt eller fel.....
Btw vilka ska på mc mässan i januari? 26-30 tror jag den är!? www.patvahjul.se
Japp men det jag gillar med garaget är att jag kan administrera allt som jag vill... Nädå tråden handlar om motorcyklar "även kromslädar" så prata på det finns inget rätt eller fel.....
Btw vilka ska på mc mässan i januari? 26-30 tror jag den är!? www.patvahjul.se
Jag funderar på att masa mig dit iår.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Mässan såg ju intressant ut, ska hålla ett öga på sidan framöver och se när de får till en utställarlista också, verkade vara lite dåligt med det just nu...
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!