Någon mer som blir riktigt rådigt sugen på en elcross??
Lätt att jag skulle beställa en sån, om jag haft pengar till det
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Lätt att jag skulle beställa en sån, om jag haft pengar till det
Ett stort minus är fortfarande räckvidden på elcyklar. 20-45 minuter beroende på körstil. När dom fixar 3-4 timmar så ställer jag mig i kö. Att den låter som en golfbil får man väl försöka vänja sig vid.
mycke bra hoj..se bara till att garantijobbet är gjort på kopplingen..annars blire dyrt om det rasar !
Ajfan. de har ja tyvärr ingen koll på.. va är de som går sönder då?
det var om jag inte är fel ute en factory recall på något i kopplingskorgen som var dåligt gjutet vilket gjorde att vissa kopplingskorgar kunde spricka villket innebär aluminium sallad i din motor kort och gott.
För att hålla liv i tråden undrar jag vad folk har för planer inför 2012 . Sj så velar jag om jag ska investera i däck och bandagar, eller om pengarna ska gå till att ge sig av till Ducati fabriken i Italien samt IOMTT. Återstår att se vad som kommer hända, dock vet jag efter min första säsong på hoj att jag kommer inte ha råd till båda om ingen vill sponsra mig
Planerna inför vintern är att fixa gafflarna, då dom verkar läcka lite, lite allmän service samt att skriva upp (igen...), så att jag fort som attan kan ta kortet i vår (har haft maximal otur med uppkörningstider och arbetstider..)