Fråga om vinterförvaring, kan man ta bort batteriet och förvara det inne och underhållsladda det nån gång i månaden? Eller blir det nåt knas med hojen om batteriet är borta hela vintern? Har inget eluttag i garaget där den står nämligen.
Inga som helst problem förutsatt att du inte har larm och startspärr på din hoj.
Blir det problem då? Tror jag har startspärr på den.
Nej inte om hojen från fabrik har startspärr monterad. Finns larm med startspärr i som kan tappa minnet utan ström och då kan det bli svårt att få igång den.
Nej nej inställd i vardagsrummet sen länge... Otroligt farligt att vara ute o köra nu, kallt i asfalten och i luften o löv o skit.
Mnja...kan lova att asvalten är varmare nu än när hojarna åker ut i början på April då det är minusgrader på nätterna typ. Då är det inget snack om kall asvalt.
Kan bero på att jag har tcs på hojen nu som lyser som en julgran när man gasar lite i kurvorna... Men jag har nog aldrig sagt att det inte är farligt på våren mig veterligen....... Jag är dock mer sugen på att köra på våren än på hösten ..
Vill inte vara otrevlig men har du provat en bara några år gammal 600 R hoj och tittat noga på den så kommer typ inte en gammal CBR600F funka sen
tro mig jag kan hojjar tillräckligt bra, men detta är den hojjen jag ville ha & det finns inte orsak för folk att vara otrevliga i deras attityd ens om det var en upprostade kawa 3-pip jag skaffat. hoj som hoj, eller ? O nej di var var inte otrevlig.
& denna kostade 7k. en några år gammal 600 R kostar det 10-dubbla
Vill inte vara otrevlig men har du provat en bara några år gammal 600 R hoj och tittat noga på den så kommer typ inte en gammal CBR600F funka sen
tro mig jag kan hojjar tillräckligt bra, men detta är den hojjen jag ville ha & det finns inte orsak för folk att vara otrevliga i deras attityd ens om det var en upprostade kawa 3-pip jag skaffat. hoj som hoj, eller ? O nej di var var inte otrevlig.
& denna kostade 7k. en några år gammal 600 R kostar det 10-dubbla
Denna tråden eller sajten konkurrerar inte med sporthoj.com på någotvis så det är lugnt att nämna det.
Hetsa upp sig för vad någon tycker om hojen är inte heller något man bör göra för alla får tycka det dom vill och det är något man får acceptera när man lägger upp något på nätet, precis som alla bilarna här! Sålänge man inte hoppar på någon fysisk person kommer inte jag eller någon annan att tillrättavisa någon här.
Min polare hade en sån cbr som övningskörningshoj när jag hade min R6a och det va knepigt att köra den när min R6a varvade 18tusen varv o cbren slog ifrån vid ca 12tusen blev några övervarningar vill jag minnas hehe
Denna tråden eller sajten konkurrerar inte med sporthoj.com på någotvis så det är lugnt att nämna det.
Hetsa upp sig för vad någon tycker om hojen är inte heller något man bör göra för alla får tycka det dom vill och det är något man får acceptera när man lägger upp något på nätet, precis som alla bilarna här! Sålänge man inte hoppar på någon fysisk person kommer inte jag eller någon annan att tillrättavisa någon här.
Min polare hade en sån cbr som övningskörningshoj när jag hade min R6a och det va knepigt att köra den när min R6a varvade 18tusen varv o cbren slog ifrån vid ca 12tusen blev några övervarningar vill jag minnas hehe
En sjysst attityd gör alla glada var min enda tanke bakom det jag skrev - som jag e rätt säker på att du förstod