Ingen som känner till någon test som är gjord på framsystem?
Skulle vilja höra lite utlåtande om de systemen som finns på marknade just nu. Prisklassen upp till 2500kr
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Jag har testat Julas sortiment och det är det absolut bästa.
Jo verkligen. Seriöst nu....
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
de beror juh lite på vilken karaktär du söker med.. va är de för storlek du suktar efter ?
5,25"? 6,5"?
5,25" system, glömde visst att nämna det
då tar vi nästa fråga.. är du ute efter lite mer sq finlir eller mer kraft.. framsystemen är juh lite annrolunda på marknaden..
men som sagt tidigare så gör hertz fina diskanter och system... även focal.. lite mer finare..
Focal K2 Power 130 KF finns på db akuten om du vill sträcka dig upp till 2800.. om inte de är ett alternativ så finns många andra i tråden som nämns lite mer i den prisklassen du begär....
Focal K2 Power 130 KF finns på db akuten om du vill sträcka dig upp till 2800.. om inte de är ett alternativ så finns många andra i tråden som nämns lite mer i den prisklassen du begär....
Finns på ullareddigital.se för 2299
Less is more http://www.digitalcompaniet.se/
ÅF för: Hertz, Alpine, Amega, Digital Designs, Hifonics, SPL Dynamics, DLS, MDS
Finns på ullareddigital.se för 2299
ja de gjorde de.. sökte på pricerunner å så men hitta inget billigare... dom hade sänkt rejält där...
då tar vi nästa fråga.. är du ute efter lite mer sq finlir eller mer kraft.. framsystemen är juh lite annrolunda på marknaden..
precis.. vad vill du ha för karaktär.. kraft eller fint.. finns juh många system med mkt kraft för lite pengar men inte så "fint" ljud eller va man ska säga...
Jag frågar efter 5.25" system och om det finns någon test gjord till exempel i någon tidning eller av någon annan gjord test mellan olika system. Någon som fattar vad jag menar nu?
Senast redigerat av dbjanoz (20 juli 2008)
Jag frågar efter 5.25" system och om det finns någon test gjord till exempel i någon tidninge eller av någon annan gjord test mellan olika system. Någon som fattar vad jag menar nu?
men vilken "sort" vill du ha... såg på din sida att du tävlat i db i 3 år så du vill nog ha nått med mkt kraft? de är nog lite den frågan vi är ute efter... finns juh sq samt db sound...
Jag frågar efter 5.25" system och om det finns någon test gjord till exempel i någon tidninge eller av någon annan gjord test mellan olika system. Någon som fattar vad jag menar nu?
men vilken "sort" vill du ha... såg på din sida att du tävlat i db i 3 år så du vill nog ha nått med mkt kraft? de är nog lite den frågan vi är ute efter... finns juh sq samt db sound...
Blandat, systems olika karaktärer vill jag inte sortera ut i förväg. Utan jag menar vad man får i den prisgruppen. Vissa system kan ju vara väldigt dyra men ha problem med t ex väldigt vassa och skrikiga diskanter som exempel.