2318
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

3 722 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
15 september 2008
Någon som vet vad man använder för att mäta db ljudet på en bil! dvs inte stereon utan själva bilen?

Garaget Video Crew
842 Inlägg
16 september 2008
Du menar instrumenten ?

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
16 september 2008
Jepp

har en liten ide, men behöver veta vad man använder för instrument till att mäta själva bilens "Motorljud"
och vem / var man ev kan få tag på det!

3 722 Inlägg
17 september 2008
Trådstartare
yes! Men alla som är i Crew tänk på att när vi har möte sen så vill vi se resultat! smile

EDIT: NY banner uppe. checka första sidan!. Första Crew listan är helt tillsatt nu! smile Nu fattas det bara 3 personer till som ska fylla stads crew.
Senast redigerat av Digital_Kicker (18 september 2008)

293 Inlägg
18 september 2008
Digital_Kicker skrev:
yes! Men alla som är i Crew tänk på att när vi har möte sen så vill vi se resultat! smile

EDIT: NY banner uppe. checka första sidan!. Första Crew listan är helt tillsatt nu! smile Nu fattas det bara 3 personer till som ska fylla stads crew.

mycket nice mycket nice.. får ta och sätta mig och planera lite snart hur vi kan köra och stå i landskrona smile så man har nått och visa på mötet big_smile

3 722 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:

mycket nice mycket nice.. får ta och sätta mig och planera lite snart hur vi kan köra och stå i landskrona smile så man har nått och visa på mötet big_smile

ja, du och Anders får göra det. Vet iaf att han vill ha en tidpunkt och ett datum för tillstånden hos polisen. Blir ju kasern planen vi ska stå på mitt i Landskrona. Så jag hoppas att vi kan komma fram till ett datum såfort som möjligt!.

2 283 Inlägg
18 september 2008
Jag kommer att vara med beroende på vilket datum det blir, kasnek är i Norge och jobbar då smile

R.I.P. Michael Jackson!

293 Inlägg
18 september 2008
Digital_Kicker skrev:
Static35 skrev:
Digital_Kicker skrev:

ja, du och Anders får göra det. Vet iaf att han vill ha en tidpunkt och ett datum för tillstånden hos polisen. Blir ju kasern planen vi ska stå på mitt i Landskrona. Så jag hoppas att vi kan komma fram till ett datum såfort som möjligt!.

det är det ända vi är mest behov av är datumet ja efter som vi ska skicka in papper för tillstånd smile

3 722 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
mmm, tror det är många som vill ha ett datum eftersom tillståndet kräver ett datum och tidpunkt.
Ska snacka med Kajlie om det!. Så får vi komma fram till ett beslut som snabbt som möjligt!

Lillen
101 Inlägg
21 september 2008
Digital_Kicker skrev:
mmm, tror det är många som vill ha ett datum eftersom tillståndet kräver ett datum och tidpunkt.
Ska snacka med Kajlie om det!. Så får vi komma fram till ett beslut som snabbt som möjligt!

De tycker jag låter bra smile Så du har inte tid att sitta o titta på hulken med frugan nu utan nu skalldu lägga ALL din ledig tid på touren tongue heheheh
Förästen har du snackat med magnus eller dom i malmö om ifall företaget vill vara med o sponsra lite big_smile heheh

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Reservdansk
6 271 Inlägg
21 september 2008
Digital_Kicker skrev:

Utan datum inget tillstånd. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
Eclipse1 skrev:
Digital_Kicker skrev:

De tycker jag låter bra smile Så du har inte tid att sitta o titta på hulken med frugan nu utan nu skalldu lägga ALL din ledig tid på touren tongue heheheh
Förästen har du snackat med magnus eller dom i malmö om ifall företaget vill vara med o sponsra lite big_smile heheh

hehe!. Ska fråga dom. Tänk om dom säger ja! Snacka om en stor sponsor eller vad!.

Jag föreslår att eftersom det kan va svårt att träffas och ha möte nu dom närmaste dagarna, så kan vi ju köra ett msn möte<<<<? går ju att chatta flera samtidigt!. Bara ett förslag! eller alla i crew vill kanske träffas och lägga korten på bordet istället+?

3 722 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Någon med en större bil som kan tänka sig att ställa upp? Typ en Caddy? Vi behöver en service/transport bil som vi kan förvara utställnings tält och div utrustning i.

67 Inlägg
23 september 2008
jag e på.....bilen kommer vara mer än orginal nästa år,....så har ni plats?

ps.Digital_Kicker is my biatch!ds

kicker, d ska drickas öl ikväll, så se till o va inne!!

Lillen
101 Inlägg
23 september 2008
Digital_Kicker skrev:
Eclipse1 skrev:
Digital_Kicker skrev:

hehe!. Ska fråga dom. Tänk om dom säger ja! Snacka om en stor sponsor eller vad!.

Jag föreslår att eftersom det kan va svårt att träffas och ha möte nu dom närmaste dagarna, så kan vi ju köra ett msn möte<<<<? går ju att chatta flera samtidigt!. Bara ett förslag! eller alla i crew vill kanske träffas och lägga korten på bordet istället+?

ja skulle dom säga ja så hade vatt riktigt nice smile
Jag kan då den 29e så de e lungt för min del!!! big_smile
ja ett möte irl måste vi oxå ha!

Full Gas Sparar Tid!!! :D

Reservdansk
6 271 Inlägg
23 september 2008
Nästa måndag då?
Borde vara okej. smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

3 722 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
K9 skrev:
jag e på.....bilen kommer vara mer än orginal nästa år,....så har ni plats?

ps.Digital_Kicker is my biatch!ds

kicker, d ska drickas öl ikväll, så se till o va inne!!

hahaha!. Okey! Det va BMW Z3 du hade?.

Betala in 300kr biatch!. Så kommer du med på listan!.

Over and OuT!

Häst
1 099 Inlägg
24 september 2008
Datum satt för touren än? smile

Än är inte den sista idioten född..

3 722 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
DoT skrev:
Datum satt för touren än? smile

datum kommer förmodligen sättas nu på måndag!

Sök