jag gillar att det uppmuntras till att köpas sprit till kvällen i helsingborg. när på deras egna träffar hatar allt som har med alkohol att göra. men sprit och bilar kanske hör ihop ändå?
Är grymt sugen på att dra ner i år igen men vet inte om jag kan ännu. Isåfall ligger jag väl hack i häl med Braather till Varberg och möter er andra. Övernattningen kvittar för mig. Har sovit i bilen alla tidigare år.
Deltagare Lördagen den 16 augusti (Namn / Bil / Antal personer i bilen inkl. förare): 1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: JaZoR / volvo ? vet inte villken bil det blir en / 2-4 st 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10:
Deltagare Lördagen den 16 augusti (Namn / Bil / Antal personer i bilen inkl. förare): 1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: JaZoR / volvo ? vet inte villken bil det blir en / 2-4 st 4:Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: 6: 7: 8: 9: 10:
Kom igen nu och fyll upp listan!
Etanol blandar man drinkar på
Bensin har man till gräskliparen och
Diesel kör man bilen på!!
Deltagare Lördagen den 16 augusti (Namn / Bil / Antal personer i bilen inkl. förare): 1: Qoffe / Volvo S60 alt. Ford Probe / 2 2: Braather / Saab 9-3 SS Aero / ? 3: JaZoR / volvo ? vet inte villken bil det blir en / 2-4 st 4: Tranan_/Volvo S60 D5/ 1 5: Thias & Meerx / M5 , Tror ja ! / 2 6: Sara_den_grymme Vet ej mer men hon ska me 7: LutusBlomman - Me Qoffe 8: 9: 10: