5669
Sök

Vad kommer besiktingen säga me en annan motor i ?

332 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Har en 16 ventilars kaross som vi nu satt i min gammla gl motor i då 16 ventilars motorn ska fixas. Vad kommer dom säga på besiktingen med en 8 ventilars motor? Kommer den gå igenom elr måste man regga om hela bilfan hmm Men om man satt dit motorn ordentligt osv;P då borde det väl funka? elr hoppas på att dom inte öppnar huven;P

Forummoderator
10 576 Inlägg
22 juli 2008
HBB skrev:
Har en 16 ventilars kaross som vi nu satt i min gammla gl motor i då 16 ventilars motorn ska fixas. Vad kommer dom säga på besiktingen med en 8 ventilars motor? Kommer den gå igenom elr måste man regga om hela bilfan hmm Men om man satt dit motorn ordentligt osv;P då borde det väl funka? elr hoppas på att dom inte öppnar huven;P

Den skall inte gå igenom, men det borde funka om allt ser snyggt ut. I värsta fall får du regbesiktning och en anledning till att bygga klart 16v motorn lite fortare. mao inte hela världen.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Truck förare
273 Inlägg
22 juli 2008
skulle inte tro att dom säger något för du har ju sänkt antal hk å vrid å sen så ser ju motorerna stort sett lika ut så det e ju inget att oroa sig för tror ja..öppnar huven gör dom ändå alltid för att kolla nr å sånt..

Sök