CHOCK!!! Vad sa hon när vattnet gick? Hade en kamrat som råkade ut för nästan samma grej. Upptäckte det dock i 7:e månaden så hon hade iaf 2 månader på sig att aklimatisera sig syntes absolut ingenting på henne och mensen va tydligen som vanligt. Skillnad mot mitt X som gick upp 30 pannor. Och hade alla hormonsvängningar och ätstörningar som finns.
Öhh.. Vänta lite nu!! Är det jag som inte förstår texten eller vad?! Om jag fattar det rätt så upptäckte ni alltså att "ni" var gravida samma dag som förlossningen skedde?? Gick hon inte upp nåt i vikt eller blev svullen runt kistan, inga kräkningar/illamående ont i ryggen m.m m.m..?? Kan inte fatta att ni inget märkte
Har själv en grabb på 1½år, han var oplanerad men inte oväntad inte heller oönskad. Vi visste att vi skulle bli föräldrar i sjätte veckan, magen började synas typ direkt o i 3e-4e månaden var hon redan bomtjock om skrovet. Sambon gick på p-piller, men de hjälpte inte..
ja du fattar de helt rätt. nä ingenting av de du skrev hände. den lilla magen hon hade var knappt märkbar, kunde va vilken "äta dåligt å inte träna"-mage som helst. allt va precis som de skulle vara, om man inte e gravid. men hon va gravid.
han har alltså legat långt upp i magen å nära ryggraden, då blir de ingen mage. mensen va pecis som den skulle, inget illamående lr kräkningar å inget sug efter nåt speciellt som många får.
ja kan inte förklara det men det händer, tydligen!!!
Gratulerar! Jag hoppas att jag får en förvarning om min flickvän skulle bli gravid.
tackar!!!
jo ja önskar faktiskt att vi kunde fått lite förvarning. detta kom som den största käftsmäll ja någonsin fått.
önskar faktiskt att de inte ska hända nån annan fö de blir fö mycke på en gång. hade inte min mamma hunnit dit så hade ja säkert inte varit redig i huvudet idag. men som sagt, de händer å vi kan inte styra de då.
hoppla, lycka till med livet Vår första kom oplanerat trots piller (fast normalt), innan vi ens bodde ihop. Nu 10 år senare har vi 3 och har bott ihop sen första kom
Hm, inge illa menat över huvud taget eller så, men var hon lite kraftigare? Eller hur stor är hon? För nånting tycker iaf jag att det borde synas.
Det finns dom fall där det inte syns överhuvudtaget, och man behöver inte vara"stor" det är som tidigare beskrivit, barnet ligger högt upp nära ryggrad! Finns flera dokumenterade fall just om detta!
Jag kan gå med på att en kvinna kan få en oönskad graviditet, och det är ju tyvärr ganska vanligt. Men att gå 9 månader och *plopp*, oj, ser man på, jag fick visst ett barn. Nä, det låter alldeles för otroligt. Jag har rätt många polare som precis fått, eller ska få, barn och nej, det går inte att missa....
de va mer än vad jag visste att de kunde va såhär. Jag andades ut när mitt ex sa att hon fått mensen och garanterat inte va på smällen när vi gjorde slut...teoretiskt sätt kan jag inte andas ut på ett jävla tag till då....ball å bli uppringd...not...
kul för er hursomhelst inte mycket till val än att ta de bra antar jag
de e väldigt många som undrar hur f*n de gått till, ja kan inte svara på de. men en sak vet ja, de har hänt! ja kan inte förklara hur, kroppen e ganska lustig ibland.
tror inte vi har fått nått riktigt svar från nån läkare än, utan dom säger som ja har skrivit här. barnet har legat högt upp å så nära ryggraden de bara går. å mensen=?????????? kan bero på olika saker i kroppen.
T,ex min moster hade visste om att hon va gravid, men hon hade sin mens hela graviditeten. ni får fråga nån expert hur de går ihop, fö ja vill också väldigt järna veta.
nån som fått nåt vettigt svar än som har lust att dela mä sig??? undrar fortfarande faktiskt. hade varit ganska intresant att få höra hur de kan hända...
Jag kan gå med på att en kvinna kan få en oönskad graviditet, och det är ju tyvärr ganska vanligt. Men att gå 9 månader och *plopp*, oj, ser man på, jag fick visst ett barn. Nä, det låter alldeles för otroligt. Jag har rätt många polare som precis fått, eller ska få, barn och nej, det går inte att missa....
det hände en kompis klasskompis också. Hon hade blivit lite större men hon trodde att det berodde på att hon slutat spela handboll och börjat äta mer godis. Hon märkte inte heller något plus att hon inte vet vem pappan är :S hon hade haft sex med tre olika ungefär 9 månader innan födseln.
ööööö nä de tror ja inte. tro mig!!! de va som att få en käftsmäll av en slägga. gå från ett underbart liv mä bara mig å sambon, precis köpt drömbilen, planera lite resor å hela de köret, till att helt plötsligt vara pappa. tro mig, bara att komm på att han inte ens hade en pyjamas va skit tungt när man tänkte på allt annat som beövdes förutom pyjamasen.
men ja ska inte säga att ja inte e lycklig nu, 9 månader senare fö ja e verkligen lycklig just nu. men de tog flera månader innan ja verkligen fattade va som hänt.
Vi va inte helt ovetande, men fick också en chock när dom lattjar med ultraljudet och säger att det är TRE foster i magen... Efter en veckas tänkande så togs en bort, vi är ju bara två, två boobs, o.s.v.
Chock nr2 kom förra veckan då tvillingarna föddes, min son har 4 tänder... yes, ni läste rätt
ööööö nä de tror ja inte. tro mig!!! de va som att få en käftsmäll av en slägga. gå från ett underbart liv mä bara mig å sambon, precis köpt drömbilen, planera lite resor å hela de köret, till att helt plötsligt vara pappa. tro mig, bara att komm på att han inte ens hade en pyjamas va skit tungt när man tänkte på allt annat som beövdes förutom pyjamasen.
men ja ska inte säga att ja inte e lycklig nu, 9 månader senare fö ja e verkligen lycklig just nu. men de tog flera månader innan ja verkligen fattade va som hänt.
de e faktiskt en helt annan sak. att vilja ha barn skiljer sig ganska stort från att vara ung å leva livet å få reda på att man ska bli pappa när man sitter å håller sin nyfödda son i famnen.
så att få ett barn helt ovetandes om att de ska komma vill ja inte rekomendera dom svaghjärtade, lr över huvudtaget igentligen.
Vi va inte helt ovetande, men fick också en chock när dom lattjar med ultraljudet och säger att det är TRE foster i magen... Efter en veckas tänkande så togs en bort, vi är ju bara två, två boobs, o.s.v.
Chock nr2 kom förra veckan då tvillingarna föddes, min son har 4 tänder... yes, ni läste rätt