haha okej då varit å köpt lite grejs som behövs för att imorron plasta baklyktor.
Köpte finare flätad väv..tvungen att prova..närmaste man kan komma kolfiber, nog bra att träna lite på. fan biltema har ju schysst kolfiber..visste ja inte
Bara tvungen att tipsa om en grej ja hitta på blocket för nån minut sen... har ju varit ett par som kontaktat mig då dom varit intresserade av kitcars osv. här e något som jag fan skulle vilja sätta tänderna i: http://www.blocket.se/vi/19521730.htm?ca=11_s
haha okej då varit å köpt lite grejs som behövs för att imorron plasta baklyktor.
Köpte finare flätad väv..tvungen att prova..närmaste man kan komma kolfiber, nog bra att träna lite på. fan biltema har ju schysst kolfiber..visste ja inte
hehe aaa blev sugen som fan aja får bli nästa projekt!
hittade inget bonocell idag iaf så köpte dyrare byggskumm..fyllde en låda..bör vara genomtorr tills imorron.
fick svar från min insider på kjell & co ska hämta brytarna imorron så då löder jag ihop hela instrumentpanelen och kanske monterar om ja hittar specialnitarna jag köpte förut
Spännande det blir Jocke! Ses snart o åka lite skidor.
Yeah! Kungligt!
har inte hunnit mkt..mestadels för att de har blivit så förbannat kallt ute och lite pga..
signad av seether
Köpt lite grejer till bilen efter det att jag börjat me tradera: billigt på tradera
köpt denna på tradera
Hmm vatusan?
Nån som vet var de kan va? antennen är från en xc90. En röd, en röd/svart och en svart. Kan de vara så enkelt att röd = + svart = - röd/svart = remoten?
Det är fixxat nu iaf. den funkar.. projektet kommer stå lite stilla iom att de enda som fattas innan jag kan börja köra är att sätta in panelen med alla mätare/knappar. Men det är så sjukt kallt att stå ute nu så inväntar varmare dagar
Grymt härlig tråd må jag säga ha suttit i någon timme och blegat igenom hela 12 sidor.. Du har verkligen ett grymt projekt, jag hoppas bara att du har kvar bilen.. Såg att den låg kvar på blocket och då blev jag glad Denna bilen vill jag se färdig och körklar i sommar Jag är mäkta imponerad av allt du har gjort Tänkte på paddlarna .. mocca kanske vore något ?? Mvh Magnus!
Grymt härlig tråd må jag säga ha suttit i någon timme och blegat igenom hela 12 sidor.. Du har verkligen ett grymt projekt, jag hoppas bara att du har kvar bilen.. Såg att den låg kvar på blocket och då blev jag glad Denna bilen vill jag se färdig och körklar i sommar Jag är mäkta imponerad av allt du har gjort Tänkte på paddlarna .. mocca kanske vore något ?? Mvh Magnus!
kul å höra! hmm mocca låter intressant! ere bara limma på eller hur funkar det?
sir_daniel skrev:
vänta tills du börjar med ebay, då blir det ännu mer fynd och bättre pris
haha mjoo fan finns sjukt mkt på ebay..så synd att tradera inte va lika stort!
hmm mocca låter intressant! ere bara limma på eller hur funkar det?
Har ingen erfarenhet alls av att jobba med mocca, vet bara att de ser riktigt snyggt ut och att de känns gött Ingen annan som vet hur det är med mocca ? Annars kan du ju alltid sy små söta fodral till paddlarna så du kan ta bort dem och tvätta di efter en massa mil ;P Lycka till !!
Jocke! jag måste bara säga att jag är välldigt avensjuk på din gitarr
Clintan_86 skrev:
hmm mocca låter intressant! ere bara limma på eller hur funkar det?
Har ingen erfarenhet alls av att jobba med mocca, vet bara att de ser riktigt snyggt ut och att de känns gött Ingen annan som vet hur det är med mocca ? Annars kan du ju alltid sy små söta fodral till paddlarna så du kan ta bort dem och tvätta di efter en massa mil ;P Lycka till !!