en snubbe varförbi här hemma å lämnade av 4 st corvette c6 baklyktor. va större än ja trodde men de fixxar jag! kanske får stå på högkant...återstår att se.
såhär ser dom ut iaf. blixt va på så de e lite reflektioner
la me en ficklampa så ni ser hur stora de är.
och även dessa är på g:
2 st sånna här på ingång
så kanske man sitter säkrare..org bältena e gamla..
även fått lite info från kontakten på kjell..brytarna är på väg...så med dom inne kan jag äntligen montera brädan
Är inte hundra säker men jag har läst nånstans att man inte kan besikta med 4punksbälten. någon här som vet? fan va coolt med C6 lyktor va fick du ge för dom?
Är inte hundra säker men jag har läst nånstans att man inte kan besikta med 4punksbälten. någon här som vet? fan va coolt med C6 lyktor va fick du ge för dom?
jepp stämmer bra de. Men org bälten kommer sitta kvar..så jag lägger bara undan 4punktsbältena vid besiktning.
Fick lyktorna rätt billigt men det ingick dock inga insatser. så de e rena skal typ.
har fått hem bältena iaf
såhär skitiga va dom:
riktigt skitiga alltså
usch..
maskintvättmedel och ljummet vatten..fick stå en timma
rörde om i grytan då och då. Såhär såg de ut efter en tio min
ska ta upp dom om en kvart...kan ta en bild så får vi se hur mkt renare dom e
en till grej!!
nån som har koll på hur ja kan fästa dom på ett säkert sätt?? har ju en båge bakom sätena som ser ut typ såhär:
kam man spänna upp ett band mellan dom å sen sätta fast i de eller måste man svetsa?
Blir nog till att svetsa ett fett stag mellan stålparna i bågen..tror de e säkrast. kom på att ja måste ta ut stolarna och bygga om dom så bältena kan löpa genom stolen i axelhöjd.
Såhär rena blev dom iaf
Hmm vintern nalkas..nån som vet var man kan hyra garage till bra pris?
Halloj dags för en sen uppdatering... kunde inte hålla mig...e ledig imorron så jobbade sen ikväll och har gjort en skithäftig grej..tänker dock inte berätta mer sparar det till imorron när den slutförs..blir roligare så
kan iofs bjuda på en bild iaf så kan ni fundera på vad det är!