vad ni alla där ute nu när denna storm har intagit vårat avlånga land?
sj letar jag efterfälgar.
mvh lownslow
Jag blev sugen på kräftor, så jag kollar runt efter lite riktpriser på det här på västkusten ...kommer självklart inte köpa idag, men imorgon kväll hade det varit smaskens!
Jag tittar ut då o då och tittar om de regnar mer på andra sidan gräsmattan än vad de gör vid mitt rum,och lyssnar på musik och så letar jag efter styling till Citran
Sitter just nu å slappnar av då ja har jobbat i regn rusk å storm idag de blir la samma skit imon så borde sova nu. hoppas de blir bättre väder te veckan (Y)
Kom precis in från regnet och blåsten, iskallt ere! Har tränat kontaktfältmed vovven och ska snart sova
du är galen, inte kan man vara ute nu. eller okey då, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. :p
Japp, och ibland ere skitdåliga kläder som gäller=P Insåg lite för sent att en vanlig hoodtröja inte håller ute vare sej regn eller blåst Jag såg ut som en blötlagd falukorv när jag kom in!
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Kom precis in från regnet och blåsten, iskallt ere! Har tränat kontaktfältmed vovven och ska snart sova
du är galen, inte kan man vara ute nu. eller okey då, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. :p
Japp, och ibland ere skitdåliga kläder som gäller=P Insåg lite för sent att en vanlig hoodtröja inte håller ute vare sej regn eller blåst Jag såg ut som en blötlagd falukorv när jag kom in!