sorry att jag inte skrivit hur det gick! hade helt glömt bort er:P
men men!!
det började med att jag började gå 30min innan det skulle börja så jag skulle vara i god tid...
MEN, gick runt och letade skit länge och frågade folk.. ingen viste, men tillslut gick jag in på försäkringskassan och frågade och då sa dom " nä men dom har flyttat t andra sidan stan"!!!
ooj, 5min kvar!!:S så jag sprang typ hela vägen genom stan och kom dit kanske 10min över och vart rädd att jag inte skulle få köra upp, men gubben jag körde med sa attt 15min kan man komma försent sen för man inte köra!
sen körde vi runt lite och i början var jag uppjagad efter springturen och så så då kändes det väldigt konstigt och stressat. men sen gick det desto bättre!
fick åka på motorvägen i 110 aldrig gjort det tidigare, inte där man föår göra det iaf..
men gick bra! inga enkelriktade gator, eller parkeringar förutom när vi kom tb till VV, då sa han parkera där vi stod innan, du får bestämma om du kör in eller om du backar in, jag tänkte nu jävlar ska jag visa han så jag backade in, gick skit bra:D
så sa han, " ja körningen är godkänd" och jag satt och väntade på "men......" men han sa aldrig det och så kryssade han i JA rutan! och sa " i mitten av nästa vecka kommer nog körkortet"
ja ba! "va bra" fattade nog inte riktigt.
sen ringde jag t min bästa kompis och sa det då började jag inse och började skrika i telefonen!!!
FAAAAAAN va skönt att ha körkort! ska åka till min, förhoppningsvis, blivande kille i helgen eller nästa helg:D svårt att ta sig dit om man inte har körkort! så ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!