Japp.. saken var den att det bor en polis två kvarter i från mig, han såg mig köra flera ggr. Och en dag så lyckades jag smita i från honom. Men det tråkiga var att han visste mkt väl vart jag bodde så han kom och knacka på dörren
Skitkul tråd! Jag fick en gammal treväxlad Crescent Compact av min syrra, som i sin tur hade fått den av vår kusin. Den hade hon penslat syrénlila! Den som var så fint guldmetallic... Iaf, så gick den väl. Växlarna fck man leta efter och när man väl fick i en så kunde den hoppa ur när som helst.
Sen köpte jag en ny (1988) Honda MT5 som fick gå 300 mil innan trimmet köptes. Sen gick den ca 110! 30 på ettan, 45-50 på tvåan, 85 på trean och sen... Ja... En 125a blev efter till 90. Ägarn blev arg och for hem och drevade om, men då ville jag inte rejsa.. Hahah! Vilken soppa.. Men kul hade man!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
En gillera runner med 75cc. Och omlackad med nån form av blå metallic som blev lila i mörker. Gick lite för fort (120-130) och gick som bäst i 70. Och en honda mt 5 som jag hel renovera. Otrimad