13 augusti 2008
Trådstartare
Har ett problem med min Audi 100. Ibland när jag vrider av tändningen "tappar" jag strömmen i bilen och kan inte starta bilen och centrallås, larm funkar inte. Efter en stunds försök kommer strömmen tillbaka och jag får igång bilen.
Det lustiga är att problemet kommer och går. Ibland funkat allt som det ska ett par dar för att sedan upprepa sig. Någon som har någon aning om vad som kan vara felet?