V70 skulle jag valt, även om R:en är en fin bil. Varför? V70 är förbättrad på ett hundratal punkter och dessutom är den manuell och två år nyare = två år mindre i saltslask.
Jag hade tagit v70 T5. V70 är ju efterföljaren till 855 och den är uppgraderad med 1800 saker ifrån 855:an om jag inte minns fel. Sedan har V70:in ett modernare utseende osv.
V70 skulle jag valt, även om R:en är en fin bil. Varför? V70 är förbättrad på ett hundratal punkter och dessutom är den manuell och två år nyare = två år mindre i saltslask.
glömde säga att båda är saltfria endast norrlandskörda 0ch 110% rostfria
glömde säga att båda är saltfria endast norrlandskörda 0ch 110% rostfria
Vackert vackert!! Lite svårare val då, men om R:en hade vart manuell skulle jag ha tagit den. Men tack vare att T5:an är en modernare bil och manuell skulle jag valt den. Hur som helst kommer du få en riktigt fin bil iom få mil och rostfri!
Är inte det T5:an du är intresserad av? Verkar som en kunnig ägare har haft den och verkar fin i lacken osv. Ett stort plus om oljan är bytt var 500:e mil.