1925
Sök

Vad är det med folk och märket Volvo?!

Metallica or die
108 Inlägg
28 december 2008
hahaha

driver with style
800 Inlägg
28 december 2008
LordLife skrev:
Är det inte så med alla märken att alla har fanatiker. Men ska det klagas då ska det göras på dom som har volvo, aldrig att ni skulle klaga på en mercedes eller en bmw, toyota.

haha jodå! tongue

merca e en halvdyr fattig räsare, Bmw blir allt mer å mer blattebil (främst M3 wink) och toyota e en riskokare med soom-soom reklamen^^

ville ba va lite rolig nu tonguelol

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

4 637 Inlägg
28 december 2008
r-ted skrev:
MHperformance skrev:
r-ted skrev:

klart man tar åt sig av folk som lider av så fruktansvärt mycet okunskap.

okok, jag har egen bil och bor i PAPPAS hus smile

okej då .. jag bor i mitt hus, med min pool, mina prylar och åker i bankens bilar .

men hellre bankens bilar än att konka runt i en gammal sierra för 3000kr

Fast en Sierra är snyggare än de flesta nya bilar och jag menar allvar med det här inlägget, Sierror är snygga!

driver with style
800 Inlägg
28 december 2008
Aruzo skrev:
Opel16V skrev:
Aruzo skrev:

Hahah vikken fjant du är tongue Man får ju faktiskt lägga upp sina föräldrars bilar! Dessutom vad hade du haft för lyxåk när du var 17? Klart som fan han man inte äger nått dyrt vrålåk om man är 17... Och om man skulle göra de så är man i regel en bortskämd bratunge.. Och ska du snacka lågbudgetbilar? En omega eller en Astra e nog inte heller nått annat ån lågbudget..

vem fan är fjanten som klagar som inte ens har en bil på garaget.org?? säkert för att den e så risig att de e endå ingen som skulle vilja sen de:P

Yee min S70 T5 kostar nog som 5 av dina rostiga omegor iaf! roll Hittar jag bara min datakabel till kameran så ska du få nått att runka till!

hehe okej kör till wink men de e jo ba hälten så rolig att styla en ny bil som att styla en äldre uddaer bil för sverie som de finns knappast nårra stylingdelar för de där e sporten jo big_smile

www.hugotraffen.se

Metallica or die
108 Inlägg
28 december 2008
Opel16V skrev:
LordLife skrev:
Är det inte så med alla märken att alla har fanatiker. Men ska det klagas då ska det göras på dom som har volvo, aldrig att ni skulle klaga på en mercedes eller en bmw, toyota.

haha jodå! tongue

merca e en halvdyr fattig räsare, Bmw blir allt mer å mer blattebil (främst M3 wink) och toyota e en riskokare med soom-soom reklamen^^

när börjar tråden: vad är det med folk och märket merca bmw och toyota wink haha

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 december 2008
Opel16V skrev:
Knerten skrev:
aha du tänker så, ja då kan ja hålla med dig lugnt. drar mycket men är sköna att åka i cool
Opel16V skrev:
du kanske tycker annorlunda men jag ser de såhär:

1.Hur mkt dra en B230F motor som anses vara den snålaste b23 motro? inte under 1l/mil vid blandat körning
   och blandat körning är inte att blåsa med munnen på gaspedalen så de rör sig 0.0001mm!! för då skulle
   jag kunna få min bli ner på 0.4l/mil

2. hur mkt händer de på en vanlig b230f motor om man trycker plattan i mattan i 90km/h? INTE SÄRSKILT
    MKT

så slutsatsen är att dom motorer gör en fattiga om man vill hänger med andra bilar i samma klass!

nja jag vet inte om dom e så sköna att åka i sad har åkt i många många många Volvo bilar men jag tycker fortfarande att de e skönast att sitta i mina orginalstolar i min Omega smile dom är dom bästa jag har suttit i big_smile

Fast skönast är väl brisen *genom plåten*, lite natur ser man också wink Hoppas du är belåten med din Opel iaf roll (kass humor, jag vet inget illa menat)

Tycker själv inte Volvo är så sköna att åka i, kanske rätt fram men svänger det lite är det vältvarning ju...
Senast redigerat av Rquired (28 december 2008)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

plattsättare!
804 Inlägg
28 december 2008
_Glenne_ skrev:
Fan att jag ska se på tv nu, jag ville ju också ge mig in i denna tråd om sketna äckel volvos tongue

bra inlägg fortsätt så

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

plattsättare!
804 Inlägg
28 december 2008
Rquired skrev:
Opel16V skrev:
Knerten skrev:
aha du tänker så, ja då kan ja hålla med dig lugnt. drar mycket men är sköna att åka i cool

nja jag vet inte om dom e så sköna att åka i sad har åkt i många många många Volvo bilar men jag tycker fortfarande att de e skönast att sitta i mina orginalstolar i min Omega smile dom är dom bästa jag har suttit i big_smile

Fast skönast är väl brisen *genom plåten*, lite natur ser man också wink Hoppas du är belåten med din Opel iaf roll (kass humor, jag vet inget illa menat)

Tycker själv inte Volvo är så sköna att åka i, kanske rätt fram men svänger det lite är det vältvarning ju...

det med vältvarning kan jag verkligen hålla med om men när dom började med grävlings kraft så tycker jag den blev som natt och dag men den är ju ändå inte särskilt bra orginal

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

551 Inlägg
28 december 2008
Men förhelvete måste bilar va dyra för att va bra eller ? yikes Skulle volvo vara skit ? varför ser man mest volvo ute på vägarna då ? hellre en volvo än nå jävla plastskit chingchong som man börjar gråta om de blir någon skråma. lite mer effekt i volvo skulle inte vart fel men de går att fixa wink
Senast redigerat av volvo__matte (28 december 2008)

Volvo For Life =)

2 953 Inlägg
28 december 2008
Blomsterberg skrev:
_Glenne_ skrev:
Fan att jag ska se på tv nu, jag ville ju också ge mig in i denna tråd om sketna äckel volvos tongue

bra inlägg fortsätt så

uppmuntra han inte

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Metallica or die
108 Inlägg
28 december 2008
volvo__matte skrev:
Men förhelvete måste bilar va dyra för att va bra eller ? yikes

ja tydligen tongue

4 637 Inlägg
28 december 2008
Opel16V skrev:
MHperformance skrev:
Opel16V skrev:
så jävalr rätt! big_smile

Är man lycklig bara för att man är rik? Det tog nog rekord idag

jag kan inte påstå att jag e rik.... men e jävlar inte så fattig å åker runt i en gammal sunken volvo tongue

Kamprad, en av världens rikaste med några hundra miljarder ska visst åka runt i en 245:a vad jag läste för ett tag sedan, var dock ett tag sedan jag hörde något om detta.
Jag vet många rika som åker runt i gamla Volvo och många fattiga som åker runt i nyare bilar.
Senast redigerat av EmilHammarlund (28 december 2008)

driver with style
800 Inlägg
28 december 2008
Rquired skrev:
Opel16V skrev:
Knerten skrev:

nja de med hålen har du rätt i just nu men vilken normal bil har inte dom efter 15år å 28 000 mil utan att de ens va tanken på att lyta på mattorna nån gång för att hälsa på rosten? tongue

ja de med vältvarning e dom äldre volvo mästarna på lol

www.hugotraffen.se

driver with style
800 Inlägg
28 december 2008
Knerten skrev:
Opel16V skrev:
LordLife skrev:

haha jodå! tongue

när börjar tråden: vad är det med folk och märket merca bmw och toyota wink haha

haha ja vf slangar du inte upp den? wink ^^

www.hugotraffen.se

driver with style
800 Inlägg
28 december 2008
xorox_88 skrev:
Blomsterberg skrev:
_Glenne_ skrev:

bra inlägg fortsätt så

uppmuntra han inte

haha här började man skratta big_smile bra svar! cool

www.hugotraffen.se

4 637 Inlägg
28 december 2008
Opel16V skrev:
Knerten skrev:
jaha så man måste vara fattig för att åka runt i en "gammal sunken volvo" ??

du kanske tycker annorlunda men jag ser de såhär:

1.Hur mkt dra en B230F motor som anses vara den snålaste b23 motro? !

Runt 0,88l/mil (farsans -88).

499 Inlägg
28 december 2008
Opel16V skrev:
nja de med hålen har du rätt i just nu men vilken normal bil har inte dom efter 15år å 28 000 mil utan att de ens va tanken på att lyta på mattorna nån gång för att hälsa på rosten? tongue

ja de med vältvarning e dom äldre volvo mästarna på lol

15 år och genomrostat? Anser du det normalt? Min 850 är från 1996, alltså 12år och inte det minsta rostig, finns absolut ingen rost på den. (Ja, jag har varit under och tittat, står ju uppallad i garaget) Min tidigare 740 var från 90 och det var ingen rost i golvet. Det kanske är normalt på Opel med rost efter ett par år?

If your not out of control, your not in control
686 Inlägg
28 december 2008
Alla som anser att just deras bil/bilmodell/märke osv. är just det bästa märket måste man ju anser som att dem personerna är bakom flötet totalt.

Finns ingen bil som är "den bästa" bilen/märket/modellen enligt alla, alla har olika uppfattning och tur är väl det.
Hur kul hade det varit om t.ex. alla på garaget.org hade kört Saab eller bmw ?

Fattar inte heller varför folk anser att alla som kör volvo är bönder, idioter, tattare, raggare osv. osv. osv.
Själv så kör jag Volvo, jag är INTE raggare, INTE bonde, INTE tattare osv. osv. osv.

Känner många bönder som aldrig skulle köra Volvo för att dem är uppvuxna med t.ex. Saab, bmw, Land Rover, Mercedes osv.

Fattar inte att det alltid ska klagas så mycket på Volvo ägare.
OKEJ, jag ser dagligen 740:is som ser ut som skit, låter om dem osv. osv. som jag kan hålla med om att varken förare eller bil hör hemma på vägen, det är sådana bilar som förstör för andra så att säga, för folk på sådana här forum har så lätt för att bygga på sina fördomar något kopiöst mycket, förstår inte detta alls faktiskt.

/Påsen

PÅSEN RACING

264 Inlägg
28 december 2008
Pikey skrev:
Jag har tänkt på en sak.. bla bla bla

//Pikey

jag ha å tänkt på en sak, vad är det med folk å sånahär trådar? same shit different names liksom.

4 637 Inlägg
28 december 2008
prodrive skrev:
Igår såg jag en riktig Volvoraggare i en rollad mattsvart Volvo 740 körandes genom byn i säkert 80-90, där det är 50 gräns...  Jag önskar att polisen kunde ta fast sådana idioter och ta deras körkort resten av livet och sen misshandla skiten ur äcklen, innan dom drar rakt in i en familj med barnvagn i 100blås......

Detta ökade mitt hat mot Volvoraggare, fyfan!

Vad en Volvoraggare gör ska väl inte betyda att alla är sådana? Jag tycker att Volvofolk kör bra. De jag tycker beter sig illa i trafiken är BMW-ägare men inte faan betyder det alla alla som kör BMW är idioter?

Sök