Vad är det med folk och märket Volvo?!

Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Pikey's våta dröm

http://www.mamakk.com/wp-content/volvo.jpg

sarkasm

Nae det står ju ingen Turboperformanceclub bård i rutan ju

R.I.P. Michael Jackson!
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 augusti 2008 · 10 427 Inlägg

Mr_Gear skrev:
jag menar glapp på 3cm mellan panelerna är inte acceptabelt ens på 80-talet(och nej det var inte bara min bil som hade det)

Vilkar paneler syftar du på? smile Inga glapp alls i min bil faktiskt.
Inga sprickor/glapp överhuvudtaget. Hur förklarar du det?

Handhavande är nog bästa förklaringen.

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

Thiger_84 skrev:

Pikey skrev:
Jag ser folk dagligen som heter Volvo i mitt hjärta/blod etc. och undrar "Vad fan tänker människan med?"
Jag menar det är ett jävla bilmärke.
Folk som kan dö för Volvos läser man o liknande, jag menar VARFÖR?

Kan man inte få in någon riktig fanatiker in här och berätta om varför den är såpass korkad så man kan dö för ett jävla bilmärke smile

Tror inte de finns någon som skulle kunna dö för ett bilmärke när de väl kommer till kritan. Du ska inte tro på allt du läser. big_smile

Mvh Tiger.

Nej jag vet men varför är folk så satans patetiska? Det är en fråga.

R.I.P. Michael Jackson!
Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

_Wallis_ skrev:

FLindgren skrev:

Pikey skrev:
Men vad är det för fel på er idioter?

Den enda frågan jag ställde var hur fan kan man älska ett jävla bilmärke till döden och just VOLVO?!

och det är bara till volvo vissa folk dör till? finns inte alls sådana fans till audi?  kanske bäst å göra en tråd om varje bil då.. eller menar du att audi är så kasst att det inte finns folk som vill följa med bilen in i döden?;P

HAHAHAhAhA big_smile

Har aldrig sett någon, dö för ett skitmärke som audi, ajg menar det finns inget men kan dö för som redan är döating. Men tydligen finns den tendensen inom Volvo-folket.

R.I.P. Michael Jackson!
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 augusti 2008 · 10 427 Inlägg

Pikeys forna a-traktor enligt hans galleri:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/38435/23218/38435-128453.jpg

Gammal volvoraggare? Minst sagt pinsamt.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
20 augusti 2008 · 5 753 Inlägg

ehm, tror inte hans fråga var varför volvo raggare beteer sig som dom gör... han undrade nog mer varför folk kan dö för ett märkte, och denna fråga riktade sig just nu åt volvo.... jag tror inte han hade viljat dö för den där kortade 142an smile



but hey, i dont now smile

Senast redigerat av _Glenne_ (20 augusti 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
horsekiller
20 augusti 2008 · 747 Inlägg

Pikey skrev:
Jag har tänkt på en sak JÄVLIGT länge och det är vissa personers passion till Volvo...

Jag ser folk dagligen som heter Volvo i mitt hjärta/blod etc. och undrar "Vad fan tänker människan med?"
Jag menar det är ett jävla bilmärke.
Folk som kan dö för Volvos läser man o liknande, jag menar VARFÖR?

Kan man inte få in någon riktig fanatiker in här och berätta om varför den är såpass korkad så man kan dö för ett jävla bilmärke smile

Kommer säkerligen fylla på med frågor här om inte alla är i Vallåkra.

//Pikey

Nej det är ju lite extremt sjukt om det är så. Men jag gillar Volvo men skulle inte kunna dö för det. Vad har jag igen för det tongue

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

steifan skrev:
Pikeys forna a-traktor enligt hans galleri:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 128453.jpg

Gammal volvoraggare? Minst sagt pinsamt.

Japp det är min gamla a-traktor.
Skönare än moped pinsammare än att pissa mitt i stan.

Men det var inte så att jag körde runt emd eddie meduza på full volym utan med Jedi mind tricks etc, folk överlag med a-traktor hejade inte på mig, texten i bakrutan åkte veck samma dag som bilden togs och bilden var tagen samma dag jag fick traktor-kort.

Gammal Volvo-raggare? Nae inte direkt. Fråga alla mina vänner och folk runt mig hur de uppfatta mig.

EDIT: Hade jag skämts över det för att jag varit en Volvo raggare hade jag inte lagt upp den bilden.
Bara kul att visa den.

Senast redigerat av Pikey (20 augusti 2008)

R.I.P. Michael Jackson!
262turbo
20 augusti 2008 · 1 004 Inlägg

vad är skilnaden? du har åkt en 140 a-traktor och är inte volvo raggare? men alla här som åker en 740 till jobbet är volvo raggare?.... får inte ihop det alls...

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 augusti 2008 · 10 427 Inlägg

Pikey skrev:

steifan skrev:
Pikeys forna a-traktor enligt hans galleri:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 128453.jpg

Gammal volvoraggare? Minst sagt pinsamt.

Japp det är min gamla a-traktor.
Skönare än moped pinsammare än att pissa mitt i stan.

Men det var inte så att jag körde runt emd eddie meduza på full volym utan med Jedi mind tricks etc, folk överlag med a-traktor hejade inte på mig, texten i bakrutan åkte veck samma dag som bilden togs och bilden var tagen samma dag jag fick traktor-kort.

Gammal Volvo-raggare? Nae inte direkt. Fråga alla mina vänner och folk runt mig hur de uppfatta mig.

En sånt där lantis/jordbruks-fordon hänger ju ihop med vad som skrivs om i inlägg nr 1. Iaf i min värld.. roll
Värt att belysa men ämnet hör inte till garaget.org så bör väl lämnas tongue

steifan DR!FTT3KN!K3R
20 augusti 2008 · 10 427 Inlägg

262turbo skrev:
vad är skilnaden? du har åkt en 140 a-traktor och är inte volvo raggare? men alla här som åker en 740 till jobbet är volvo raggare?.... får inte ihop det alls...

Jo det är ju lite märkligt. Kanske är ett eller ett par skallben som inte växt ihop riktigt än. roll

MrTurbo Better than God \o/
20 augusti 2008 · 1 882 Inlägg

Jag kör Saab, Volvo & Ford med V8. Snusar, har inge häng, lyssnar inte mycket på Eddie Meduza, dricker mig sällan full och har fast jobb...

Vilken grupp passar JAG in i?????

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
steifan DR!FTT3KN!K3R
20 augusti 2008 · 10 427 Inlägg

MrTurbo skrev:
Jag kör Saab, Volvo & Ford med V8. Snusar, har inge häng, lyssnar inte mycket på Eddie Meduza, dricker mig sällan full och har fast jobb...

Vilken grupp passar JAG in i?????

Tror du är en sån som hatar tävlingscyklister ute på vägarna!


( winklol)

mbfidde
20 augusti 2008 · 225 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Att dem är fula som stryk och har en volvo-raggar-fjortis stämpel på sig?

men det är kul att köra ifrån en japansk postbil(skyline etc) för ca 200000kr med en "fjortis" 740 för 10000kr;)

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.
Chevrolet Nova SS "SUPERNOVA" (1970)
Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

steifan skrev:

Pikey skrev:

steifan skrev:
Pikeys forna a-traktor enligt hans galleri:
http://www1.garaget.org/gallery/archive … 128453.jpg

Gammal volvoraggare? Minst sagt pinsamt.

Japp det är min gamla a-traktor.
Skönare än moped pinsammare än att pissa mitt i stan.

Men det var inte så att jag körde runt emd eddie meduza på full volym utan med Jedi mind tricks etc, folk överlag med a-traktor hejade inte på mig, texten i bakrutan åkte veck samma dag som bilden togs och bilden var tagen samma dag jag fick traktor-kort.

Gammal Volvo-raggare? Nae inte direkt. Fråga alla mina vänner och folk runt mig hur de uppfatta mig.

En sånt där lantis/jordbruks-fordon hänger ju ihop med vad som skrivs om i inlägg nr 1. Iaf i min värld.. roll
Värt att belysa men ämnet hör inte till garaget.org så bör väl lämnas tongue

Okej men då är din värld lite fuckad och fattar inte fråga.

R.I.P. Michael Jackson!
Pikey
20 augusti 2008 · 2 283 Inlägg

steifan skrev:

262turbo skrev:
vad är skilnaden? du har åkt en 140 a-traktor och är inte volvo raggare? men alla här som åker en 740 till jobbet är volvo raggare?.... får inte ihop det alls...

Jo det är ju lite märkligt. Kanske är ett eller ett par skallben som inte växt ihop riktigt än. roll

Jag synar på de som älskar och kan dö för märket, att jag har ägt en Volvo 142 a-traktor är ju inte det jag syftar på utan de som kan dö för volvo?

R.I.P. Michael Jackson!
mbfidde
20 augusti 2008 · 225 Inlägg

MrTurbo skrev:
Jag kör Saab, Volvo & Ford med V8. Snusar, har inge häng, lyssnar inte mycket på Eddie Meduza, dricker mig sällan full och har fast jobb...

Vilken grupp passar JAG in i?????

de vettiga folket!

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.
Chevrolet Nova SS "SUPERNOVA" (1970)
Xuri One Man Clan
20 augusti 2008 · 4 287 Inlägg

MrTurbo skrev:
Jag kör Saab, Volvo & Ford med V8. Snusar, har inge häng, lyssnar inte mycket på Eddie Meduza, dricker mig sällan full och har fast jobb...

Vilken grupp passar JAG in i?????

Jag kör volvo å volvo...Har inge häng..snusar inte...röker inte...använder ofta andra kläder än jeans...
dricker nån öl då och då efter jobbe men brukar inte vara full å framför allt inte dunka plåt...å jag har också jobb å flickvänn

edit jag lyssnar inte heller på varken eddi eller dansband...

vilken grupp passar jag in på ?

Senast redigerat av Xuri (20 augusti 2008)

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
MrTurbo Better than God \o/
20 augusti 2008 · 1 882 Inlägg

Xuri skrev:

MrTurbo skrev:
Jag kör Saab, Volvo & Ford med V8. Snusar, har inge häng, lyssnar inte mycket på Eddie Meduza, dricker mig sällan full och har fast jobb...

Vilken grupp passar JAG in i?????

Jag kör volvo å volvo...Har inge häng..snusar inte...röker inte...använder ofta andra kläder än jeans...
dricker nån öl då och då efter jobbe men brukar inte vara full å framför allt inte dunka plåt...å jag har också jobb å flickvänn

edit jag lyssnar inte heller på varken eddi eller dansband...

vilken grupp passar jag in på ?

Volvoraggare?  lol  wink

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
262turbo
20 augusti 2008 · 1 004 Inlägg

Pikey skrev:

steifan skrev:

262turbo skrev:
vad är skilnaden? du har åkt en 140 a-traktor och är inte volvo raggare? men alla här som åker en 740 till jobbet är volvo raggare?.... får inte ihop det alls...

Jo det är ju lite märkligt. Kanske är ett eller ett par skallben som inte växt ihop riktigt än. roll

Jag synar på de som älskar och kan dö för märket, att jag har ägt en Volvo 142 a-traktor är ju inte det jag syftar på utan de som kan dö för volvo?

tror du på allvar att det är någon som skulle göra det så är det nog fan din värld som är lite "fuckad"... fattar inte broblemet med att gilla något väldigt mycke.. gäller väll fotboll och allt annat som folk tycker är kul...

Senast redigerat av 262turbo (20 augusti 2008)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang