Har tänkt köpa nått av biltemas kabelpaket till bas/slutsteg men jag vet inte vilket av de 3 jag ska ha! nån som har kolla på det? Gick inte att länka till sidan.
liksom ingen mening och lägga ut massa pengar i onödan på ett stort kabelpaket om han inte har nytta av de? säljer han bilen sen plockar han säkert inte ut de ändå?
Nu verkar det som om _kimpan_ har bestämt sig men jag skulle nog ha valt det största paketet. Om det blir en större anläggning i framtiden så är ju 21mm2 att föredra framför 16mm2 och eftersom det bara skiljer 100:- så är det inte mycket pengar. Men det är han som bestämmer.
Köp så bra du har råd med. Så slipper du byta och byta och byta som jag har gjort. Inte bara slöseri med pengar, utan även slöseri med tid, är inte roligt att dra kablar.
Dra kablarna ordentligt från början också, så du slipper göra om det sen. Blir du biten av billjud så är det kört, då är det bäst att du har dratt riktigt bra kablar från början så du slipper byta dem varje gång du byter högtalare