INFÖR : Träff på Birsta nu på lördag! 23/8

jeep_tom Jeep Tom
23 augusti 2008 · 276 Inlägg

Kommer nog med buggyn ikväll jag, mest soppa i den tongue Så åker ja hem o byter om det blir kallt tongue big_smile

Feeling free to do my own thing
Bruden www.sundsvallsgatbilar.se
23 augusti 2008 · 211 Inlägg

haha kul ide med det där att knäppa kort i p-huset smile hoppas dom inte blir för mörka då bara, måste nästan ha stativ till kameran tongue

henkz MR
23 augusti 2008 · 295 Inlägg

fan du kan du coffa.. kanske du som borde bli träffansvarig allmänt i la stada du.. tongue

cs om ett tag kära dårar.. smile

CopyCola Tungviktare
23 augusti 2008 · 111 Inlägg

Det här ser ju lovande ut.. än så länge iaf. tongue Hoppas det blir detsamma på parkeringen smile

Ekis!
23 augusti 2008 · 1 210 Inlägg

Decibel skrev:

Ekis! skrev:

Decibel skrev:

Nu saknas bara en fet grill och några galanta damer i kort-kort som steker burgare o korv wink

men decibel du känner väll massor av galanta damer wink  bara att ta med ser du!! tongue

Det är grillen och allrahelst det som ligger på den som är mitt bekymmer wink

hehe wink

CopyCola Tungviktare
24 augusti 2008 · 111 Inlägg

Över förväntan måste ja säga.. roligt att så många var på plats big_smile

Mus Micke "Mus" Burman
24 augusti 2008 · 44 Inlägg

Vart ju riktigt mycket me folk .. kul att se ... varför inte göra detta varje/varannan vecka på sommaren.. Polisen gled ju bara in och kolla då alla burna omkring, vart väll stormnöjda att stan va tomm smile

"Hellre avåkt än frånåkt." | Camaro Z28 -99a / Cheva Avalanche K1500 / Yamaha Bulldog -04a
henkz MR
24 augusti 2008 · 295 Inlägg

Håller helt med om att det vart kalasbra.. som sagt snuten kollade nog efter annat ikväll...
Kan hålla med om att sommaren ska bli fylld av dessa vilda träffar.. o för att inte störa ica maxis vakthavande så kan vi använda den nedre delen av parkeringen.. tongue

CopyCola Tungviktare
24 augusti 2008 · 111 Inlägg

Mus skrev:
Vart ju riktigt mycket me folk .. kul att se ... varför inte göra detta varje/varannan vecka på sommaren.. Polisen gled ju bara in och kolla då alla burna omkring, vart väll stormnöjda att stan va tomm smile

hehe ja.. nåt liknande onsdagsbus.. fast Maxibus ett par ggr varje sommar tongue

WeDo
25 augusti 2008 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill snacka vidare om evenemanget.

Låser här

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang