6174
Sök

Remote koppling

3 722 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
#1
Kan man inte koppla remote kablen från slutsteget till dom bakre högtalarna?? Eller den måste gå genom stereon?

Tack på förhand!

956 Inlägg
25 augusti 2008
#2
Koppla till högtalarna kommer definitivt inte funka. Ta till baklyset isåfall.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

3 722 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
#3
luunggan skrev:
Koppla till högtalarna kommer definitivt inte funka. Ta till baklyset isåfall.

någon speciell kabel i bakljusen?

Mekaniker
212 Inlägg
25 augusti 2008
#4
Digital_Kicker skrev:
luunggan skrev:
Koppla till högtalarna kommer definitivt inte funka. Ta till baklyset isåfall.

någon speciell kabel i bakljusen?

Till ett parkeringslyse, funkar även till skyltbelysningen.
Inte att rekomendera är att att koppla de till backljus, bromsljus, blinkers, dimljus då de skulle få lustiga konsekvenser.


178 Inlägg
25 augusti 2008
#5
finns de en el antenn eller utgång för den på stereon
kan nog fungera bra då drar den ju bara ström då HU är på

four rings to rule them all

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 augusti 2008
#6
har su standard ISO så finns det en orange eller en blå kabel du ska använda som remote.

Står dessutom på den "antenna remote" eller liknande.
Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök