Bara brudar som käkar vitaminer?!

alex_side Neerd
26 augusti 2008 · 1 596 Inlägg

näädu vitaminer e för kärringer och coca cola för män^^

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Wanegardh Asgammal medlem.
26 augusti 2008 · 2 246 Inlägg

alex_side skrev:
näädu vitaminer e för kärringer och coca cola för män^^

funkar tyvärr inte med cola..blir inte piggare för det

Martin 9-3 Fisketokig
26 augusti 2008 · 2 997 Inlägg

Bara provat det som konstiga företag skickar gratis på posten.

Det sista var nå konstigt med 40-50 vitaminer och mineraler som inte alls smakade bra, kände ingen skillnad heller i hälsan.

Fick några omega-3-fiskolja som var i kapslar. Katterna uppskattade dem, själv provade jag aldrig. smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
26 augusti 2008 · 963 Inlägg

När jag tränade som mest för ett par år sedan så drack jag Mivitotal Plus
http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ib … ;extra=000

Nu är jag igång igen så det är väl dags att börja käka lite kosttillskott. Det finns två skäl att äta kosttillskott.
1. Mycket hård träning(extremt intensiv och/eller mer än 3 dagar/vecka)
2. Dålig kosthållning. Äter man rätt så kan man få i sig allt man behöver via bra kost.

Naturligtvis gäller detta även killar.

PushedRay Sir Real
26 augusti 2008 · 390 Inlägg

Käkar onlyone från gymgrossisten och omega 3 tongue av två anledningar dålig kost hållning och hård träning tongue

M103
26 augusti 2008 · 1 570 Inlägg

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

Gerimax och Rosenrot.

C-Douglas Hemmasittare
26 augusti 2008 · 241 Inlägg

Klart man käkar det. Vita Max MAN - En om dagen! Individanpassat kosttillskott speciellt för män. Finns på apoteket. Perfekt att käka om man känner sig trött, hängig osv. Tar en till frukosten så man laddar upp för dagen. Viktigt att få i sig Vitaminer och mineraler samt antioxidanter för immunförsvaret och hälsan.

Utöver det blir det även på hösten/vintern:

Omega3
Kreatin
Gainer

På våren/sommaren:

Omega3
Protein
ALA

Detta självklart med en varierad kost. Kosttillskott är ej till för att ersätta måltider.

Senast redigerat av C-Douglas (26 augusti 2008)

westlife
26 augusti 2008 · 246 Inlägg

Funderar på att köpa mig en tub C-vitamin brus så kanske jag slipper höstens förkylningar.. Men får se.. smile

mulleri
26 augusti 2008 · 508 Inlägg

köp frukt, billigare och bättre än ngt ihopkokat påhitt...

SIR_Pierre Sir
26 augusti 2008 · 737 Inlägg

animal pack.. bästa skit som finns

http://www.animalpak.com/store/html/category.cfm?id=16


finns i sverige också

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
26 augusti 2008 · 560 Inlägg

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

Helt klart Omega 3, kan tipsa om Omega 3:n från Fritt Flyt. Jobbat som säljare åt dom och vet själv att deras produkt är grymt bra. Billigt är det också. Så väljer du Omega 3, köp via Fritt flyt! smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Team-Adolfsson Gödseldräng
26 augusti 2008 · 4 529 Inlägg

piller ? yikes
räcker med 3-4 burkar redbull om dan big_smile

TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
26 augusti 2008 · 3 404 Inlägg

Piller är bara skit, får inte heller ned sånt skit utan det brukar sluta med kräkningar och nedslämmade tabletter som följd. Nä istället tar jag mig en snus

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
latina Avstängd
26 augusti 2008 · 50 Inlägg

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

haha ja du ska nog inte prova mina iaf.. de är för gravida som har järn brist hehe. men titta i apoteket dom har massor så fråga dem smile

Thiger_84
26 augusti 2008 · 509 Inlägg

Tar en sked sanasol varje dag.

Breexiz
27 augusti 2008 · 341 Inlägg

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

Jag skulle rekommendera Omega-3 med Krillolja.. finns hos Naturamed Pharma. Äter sådant själv och säljer även sånt. Det är alltså Fiskolja + krillolja i samma tablett. (Dock ska du inte äta detta om du är allergisk mot skaldjur, då krill är en räka) Krilloljan hjälper kroppen att bättre ta upp näringen i fiskoljan (omega-3).. Och krilloljan innehåller även det starkaste antioxidanten som bl.a stärker immunförsvaret.. Och är 500 gånger starkare än A & E vitamin! Måste äta det i 6 veckor för att känna effekterna!

Drive it like you stole it
hedeknasan Professional dreamer
27 augusti 2008 · 398 Inlägg

Jag käkar nästan aldrig C-vitamin i tablettform.
Jag äter väldigt mkt frukt om dagarna, speciellt nektariner och apelsiner wink
Plus att jag äter mkt nötter och fröer.

C-Vitamin köper jag ibland som brustabletter då jag känner mej trött och hängig.

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
hedeknasan Professional dreamer
27 augusti 2008 · 398 Inlägg

Breexiz skrev:

maximus skrev:
då har jag en fråga till er pillerätare..jag känner mig ganska trött nu för tiden,så jag hade tänkt börja äta piller..vilka rekommenderas?

tacksam för svar

Jag skulle rekommendera Omega-3 med Krillolja.. finns hos Naturamed Pharma. Äter sådant själv och säljer även sånt. Det är alltså Fiskolja + krillolja i samma tablett. (Dock ska du inte äta detta om du är allergisk mot skaldjur, då krill är en räka) Krilloljan hjälper kroppen att bättre ta upp näringen i fiskoljan (omega-3).. Och krilloljan innehåller även det starkaste antioxidanten som bl.a stärker immunförsvaret.. Och är 500 gånger starkare än A & E vitamin! Måste äta det i 6 veckor för att känna effekterna!

Håller med till fullo! smile
Omega-3 e superduper om du bl. annat känner dej lite halvsliten och trött smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
te_wik Forummoderator
27 augusti 2008 · 12 813 Inlägg

äter inga piller... bara citodon mot ryggen.

Äter dåligt annars oxå, trött jämnt.. måste börja ta tag i dehär innan man trillar i gropen.. tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Thorsholm Svartrök
27 augusti 2008 · 673 Inlägg

vitavadå? har nog någon burk liggandes nån stans men äter dem gör jag då inte

Jag har fel ibland... men inte ofta
Audi A4 1,9tdi "Svartrök" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang