MrCalle skrev:
busfabror skrev:
Ett tilläg, man behöver inte göra reklam i heller....har mest glidit runt o kollat trådar på senaste tiden och är det inte du så är det någon kompis till dig som gör reklam för de produkter du för....okej, lite kred ska du ha, du är ganska "ödmjuk" i ditt sätt....men ändå.....
Jag tycker inte jag gör "reklam" har en person en fråga om de produkter jag/vi för så får man ju givetvis svara, samma gäller ju dig och dina produkter.
Skilnaden är kanske att våra produkter har kommit ut/diskuteras mera ...osv än vad dina har gjort?!?
Vad andra gör får stå för dem, det är up till var och än att ta ansvar för sitt agerande men jag tror ingen gör "reklam" för våra produkter för att de vill vara kompis med mig

?
Mina produkter diskuteras, men PM e grejen, annars blir det gnäll från dina "kompisar"....jag vet inte men för att hålla det lite snyggt kanske ni skulle köra lite PM istället....tror att en del håller med mig.....
I just denna tråd handlar det om grejor som du för.....så de va kanske fel tråd att ta detta i....låt nu killen som startade tråden få lite uppmärksamhet och hjälp istället....
Mvh
Jonas S
Senast redigerat av busfabror (4 juni 2008)
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se