3522
Sök

Inför: STREET CARS FEST - NORRKÖPING 14 juni (Q TOUR´08)

394 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
Lördag den 14 juni är det dags för det sjunde stoppet på SCF Q TOUR´08 (utställning/kval). Du som vill vara med och visa din bil och uppleva en trevlig dag tillsammans med en massa kul människor och balla bilar, är mycket välkommen!

Plats: Ingelsta Handelsplats (vid Micro Bildelars butik)
Tid: Lördag 14 juni klockan 11-16
Entré: Fri entré

Vill du ställa ut DIN bil?

ANMÄLAN görs på hemsidan. I mån av plats erbjuder vi också drop-in på lördag morgon, med anmälan direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till:
Hottest Paint and Finish
Hottest Engine
Hottest Interior
Hottest I.C.E
Hottest American
Hottest European
Hottest Japanese
Hottest Performance Car
Hottest Old School (pre´88)
Hottest Female Ride
Dessutom:
Special Award
Peoples Choice
Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Kistamässan i Stockholm (18-19 oktober). All info hittar du på HEMSIDAN. Vi räknar med en fullproppad utställning. Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och ANMÄL DIG REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
Jensi Eredics
event manager SCF

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

1 752 Inlägg
22 maj 2008
Fan vad kul!smile Tror ju dock inte att min duger o ställa ut, men kommer lätt o kikar hur som haver! big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

157 Inlägg
22 maj 2008
Nån som vet va de kommer vara för företag där? eller är det bara micro som gäller? mvh jens

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

798 Inlägg
29 maj 2008
Jag är anmäld och klar! Bara bilen som ska bli klar nu... smile

394 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
freeengine skrev:
Nån som vet va de kommer vara för företag där? eller är det bara micro som gäller? mvh jens

OCL Brorssons, Kicker, Autosmart, Blaupunkt m.fl

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

947 Inlägg
847 Inlägg
14 juni 2008
Självklart blir det en långtur på 40 mil tur/retur för SCF!

Vi ses om några timmar big_smile

Åkeri ägare
226 Inlägg
14 juni 2008
Jäsp vaken kaffet på G Vid Sex drar vi från Nybro hoppas på en bra dag vi hörs

Mvh: Magnus

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

798 Inlägg
14 juni 2008
Jag har precis ätat och duschat. Är ändå toktrött, dags att åka ner till verkstaden och tvätta och fixa lite...

Ses där om ett par timmar!

Sök