2498
Sök

Inför: drifting tävlingarna på Sturup race I dag 14/6

1 120 Inlägg
14 juni 2008
Trådstartare
I samband med drifting tävlingarna på sturup race way i dag är det även en bilutställning. Denna sker i en öppen klass med tre rojaler och även peoples choice. Föraren får fri entré och eventuella med passagerare får betala inträdet. Har du det lilla extra på din härliga bil så passa på och ta en svänd dit ut. åk nuuu!!!

mvh Louise
Senast redigerat av BMW_Galen_Tjej (14 juni 2008)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

dARKiE
5 031 Inlägg
14 juni 2008
Synd att man itne är klar ännu, ser ju mer eller mindre orginal ut big_smile Men kommer nog inom och tittar på dem andra bilarna, ska bara äta frukost wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

362 Inlägg
14 juni 2008
Synd du ej sa något innan. För sent för mig att veta.... hoppas ni andra får de kul =]

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 juni 2008
Vilken underbar dag!!!! Ni som inte var där missade helt klart massor!!!

Finns en chans till, i morrn! Då lär det bli ännu mer tryck. Såg förarna öva idag och det ser oerhört bra ut big_smile
Senast redigerat av Jill (14 juni 2008)

362 Inlägg
14 juni 2008
Jill skrev:

Finns en chans till, i morrn! Då lär det bli ännu mer tryck. Såg förarna öva idag och det ser oerhört bra ut big_smile

Du får ju visa bilderna så vi ser vad man har missat =P

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 juni 2008
MrHennessy skrev:
Jill skrev:

Du får ju visa bilderna så vi ser vad man har missat =P

Tittar precis på 700 bilder :p

Men nu ska jag sussa så man e redo för PROdrift i morrn, de riktiga proffsen! big_smile

Sök