Min är sänkt en bra bit, vet inte riktigt då jag har ställbara. Kom upp på bromsprovaren med säkert 1.5mm till godo ^^ där la den sig på framvagnsbalken men bromsprovet gick att genomföra ändå. Sen upp på lyften fick jag ta av läppen fram men sen klarade den det också.
Kort sagt, råkar du inte ut för en riktigt äcklig gringubbe är det no probs! 40-40 sänkning på S40 så har man ju ändå rejält med markfrigång kvar så du kommer inte få några problem med att ta dig över bromstesten osv.
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.