5202
Sök

Inget Baksäte?

Team740
211 Inlägg
27 juni 2008
Trådstartare
#1
denna frågan har säkerts ställts många gånger!
Men hur är det när man tar ut baksätet i min volvo 244? måste man om registrera den isf? för den är ju reggad för 5 personer.
Men jag vill inte ha det det tar för mkt plats för mitt ljudbygge!

tacksam för alla positiva svar!

Burn Rubber Not Your Soul

263 Inlägg
28 juni 2008
#2
nej det behöver du inte. Du kan komma in på besiktningen utan baksäte så länge säkerhetsbälterna sitter där

Bjuuuu han!!

16 197 Inlägg
28 juni 2008
#3
kan ju bli knepigt å ha bälterna åtkommliga om du ska bygga ljud i baksätet.. annars e de ju bara regga om den.. kostar typ 800 sen e de ju bara bygga på.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

263 Inlägg
28 juni 2008
#4
vore ju fränt att ha bälten runt sin ljudanläggning smile safety first you know!

Bjuuuu han!!

Team740
211 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
#5
_Jacob_ skrev:
vore ju fränt att ha bälten runt sin ljudanläggning smile safety first you know!

Hehe ja det var ju ingen dum ideé tongue

Burn Rubber Not Your Soul

Team740
211 Inlägg
28 juni 2008
Trådstartare
#6
evilaudio skrev:
kan ju bli knepigt å ha bälterna åtkommliga om du ska bygga ljud i baksätet.. annars e de ju bara regga om den.. kostar typ 800 sen e de ju bara bygga på.

Jo sant. Men du ska ha ett stort tack! smile

Burn Rubber Not Your Soul

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
28 juni 2008
#7
får man inte mindre skatt om man reggar bilen med utan baksäten... tror att de va så att en polare regga om sin v70 o då betala han nått billigare om de nu va skatt eller nått

Inspiration comes standard

1 827 Inlägg
28 juni 2008
#8
Edvinoo skrev:
får man inte mindre skatt om man reggar bilen med utan baksäten... tror att de va så att en polare regga om sin v70 o då betala han nått billigare om de nu va skatt eller nått

Om man reggar till lätt lastbil ja, annars inte.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
28 juni 2008
#9
Eisenhut skrev:
Edvinoo skrev:
får man inte mindre skatt om man reggar bilen med utan baksäten... tror att de va så att en polare regga om sin v70 o då betala han nått billigare om de nu va skatt eller nått

Om man reggar till lätt lastbil ja, annars inte.

aha ok de kanske va de han gjorde då... men de ja va fan inte långt ifrån big_smile

Inspiration comes standard

S-klass =)
295 Inlägg
28 juni 2008
#10
Baksätte behöver du inte ha för besiktning.. men bältena måste du ha..



Sök