Vart som många andra på mantorp å tog några bilder Hade inte direkt ett zoomobjektiv så mycket klipp så kvalliten kanske inte e den bästa men men ..delar med mig ialf Jag har lagt upp mer bilder från fler bilar som körde runt banan för dom som kanske vill ha www.nicklasfoto.se/
Senast redigerat av nightstalker (30 juni 2008)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
finns redan en tråd. men jäkligt balla bilder dock!
Finns massa trådar men det e ju för var å en har jag uppfattat som
Helt rätt!
Läckra bilder!!
Tackar:) synd att jag hade 50mm som längsta zoom..skulle nog fått bättre bilder på drifttävlingen om jag hade ett lite längre zoom men får spara lite innan de kommer
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Blev allt några bra bilder av de nästan 700 tagna Bra som bilder som alltid Niklas.
//Jonas
Tackar..fick 2 bilder en bakifrån å 1 framifrån men skulle inte vilja använda dom kanske om jag pilla lite me dom...kan skicka de över msn te dig jonas senare idag??